حامد رضایی مدیر کل بهزیستی استان اردبیل ضمن انتشار پیامی روز جهانی روانشناس و مشاور را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، متن پیام بدین شرح است:

روانشناسی علم گسترده مطالعات روانی و رفتار آدمی ست. این علم از آن جهت که با پیچیده‌ترین موجود کره خاکی در ارتباط است، نیازمند متخصصان ماهری است و اهمیت وجود مشاوران و روانشناسان در بهبود وضعیت نابسامان انسان تا جایی است که در هر سال روز ۲۹ آوریل را در سازمان ملل متحد با نام روز روانشناس نامگذاری کرده اند. این روز در تقویم ایران با ۹ اردیبهشت ماه مصادف شده است و روز روانشناس و مشاور باعث شده تا با این کار به اهمیت و نقش مؤثر روانشناسی در زندگی افراد بیش از پیش تاکید شود.

مشاوران، آموزگاران روزگارند که خود با سختی روزگار دست و پنجه نرم می‌کنند و باز لبخند بر لب دارند و امید نا امیدانند. روانشناسان، سلامت روح و روان و زندگی سالم و ایده‌ آل را به جامعه هدیه می‌ دهند و همواره سعی بر این دارند که به افراد جامعه کمک ‌کنند تا بتوانند احساسات، هیجانات و رفتارهای خود را بهتر درک کرده و آن‌ها را مدیریت کنند.

روانشناسان، مشاوران و همیاران سلامت روان نقش بسیار موثری در سازمان بهزیستی ایفا میکنند و با حضور خود در مراکز مشاوره، پایگاه های سلامت اجتماعی و مثبت زندگی، صدای مشاور(1480)، اورژانس اجتماعی(123) و... در تمام ایام سال، به صورت تخصصی خدمات خود را به ولی نعمتان تحت پوشش بهزیستی ارائه می نمایند و همیشه آماده خدمت رسانی به این عزیزان هستند.

اینجانب ضمن تبریک روز روانشناس و مشاوره، از کلیه زحمات و تلاش های نوع دوستانه تمامی این عزیزان در مجموعه بهزیستی و سازمان های تحت پوشش، نهایت قدردانی و تشکر را داشته و امیدوارم با تکیه بر عنایت و لطف پروردگار، برای معرفی این حرفه صعب و حساس، در زمینه های ملی و جهانی پیشگام باشیم.

                                                                                                                   حامد رضایی

                                                                                                           مدیرکل بهزیستی استان

کد خبر 78342

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد