جهاد دانشگاهی استان می تواند در توانمند سازی جامعه هدف بهزیستی نقش آفرین باشد.

نشست مدیرکل بهزیستی کردستان با رئیس جهاد دانشگاهی استان باهدف تعامل و تبادل تجربیات در حوزه آموزش ،اشتغال و توانمند سازی ، در دفتر مدیرکل بهزیستی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان : حسین رسولی  در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان گفت: جهاد دانشگاهی استان می تواند در توانمند سازی جامعه هدف بهزیستی که یکی از دغدغه ها و اولویت های این اداره کل است نقش آفرین باشد.

رسولی با تشریح فعالیت های بهزیستی افزود :  حیطه فعالیت‌های بهزیستی بسیار گسترده است و این اداره کل تمام تلاش خود را با هدف توانمندسازی اقشار تحت حمایت بکار می گیرد امیدواریم بتوان با همکاری جهاددانشگاهی استان توانمندسازی مددجویان از آموزش تا اتصال به بازار را دنبال کرد.

 رسولی اظهار داشت :  خواستاریم  در همه زمینه ها از ظرفیت های جهاد دانشگاهی بهره مند شویم و در این خصوص نیز تفاهم نامه هایی منعقد گردد

دکتر اسدی ر ئیس جهاد دانشگاهی استان نیز ضمن اشاره به ماموریت های جهاد دانشگاهی اعم از صیانت از ارزش های انقلاب ،توسعه وپیشرفت کشور ،توسعه دانش و تحقیقات کاربردی ،تجاری سازی فناوری ،تربیت نیروی انسانی ،ارائه آموزش واشتغال اظهار داشتند :  جهاد دانشگاهی باتمام ظرفیت اماده تعامل  و همکاری‌ در جهت توسعه اهداف دو نهاد علی الخصوص توانمندسازی افراد می باشیم

کد خبر 78339

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد