کرمان| پیام مدیر کل بهزیستی استان کرمان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی مبارزه با مواد مخدر

مدیر کل بهزیستی استان کرمان هفته ملی مبارزه با مواد مخدر را فرصت مناسبی برای اجرای برنامه هایی در راستای ارتقاء آگاهی خانواده ها در زمینه مصرف ویرانگر مواد مخدر دانست .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی کرمان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در پیامی به فعالان این عرصه تبریک گفت 

سلامت همگام عدالت ، عدالت همگام سلامت

فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر

باسلام و احترام

تولید ، توزیع و مصرف مواد مخدر سالیان سال است که جوامع بشری را دچار آسیب ها و مشکلات بیشمار اجتماعی نموده است و    جامعه ای چون ایران نیز از پی آمدها و نتایج این مساله اجتماعی بی نصیب  نمانده      و متاسفانه وضعیت اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی کشور تحت تأثیر این مساله قرار گرفته است.

نامگذاری 26 ژوئن به نام روز مبارزه با مواد مخدر در تقویم جهان نشان از تأثیر منفی و مخرب این ماده افیونی بر آرامش و حرکت  هرجامعه دارد و امروز درمبارزه با مواد مخدر سلامت و عدالت دو اصل اساسی و همگام در کاهش و کنترل این مانع بزرگ اجتماعی  محسوب می شوند .

در مبارزه با مواد مخدر نهاد خانواده با محوریت والدین و کودکان و نهاد آموزش و پرورش با محوریت کودکان و نوجوانان دو نهادی هستند که باید برنامه های آموزشی و آگاهسازی سلامت محور را طراحی و در این دو نهاد جاری و ساری نمود و این مهم فقط با  همکاری و همراهی نظامند و متعهدانه همه نهادها و سطوح مختلف جامعه تحقق می یابد.

اینجانب فرارسیدن 26 ژوئن روز جهانی مبارزه بامواد مخدر را صمیمانه به همه تلاشگران این عرصه اعم از مردم ، کارشناسان ، مدیران ، نیروهای نظامی و انتظامی و درمانگران تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم در سایه حضرت حق و در عزم ملی و منطقه ای ، با همراهی و هم افزایی زمینه های سلامت اجتماعی - برقراری عدالت و رهایی از قید و بند مواد مخدر را فراهم آوریم – آمین

دکتر عباس صادق زاده

مدیرکل بهزیستی استان کرمان و رییس کمیته فرهنگی

پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

کد خبر 782

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد