اجرای آزاد نمایش های برگزیده تئاتر معلولین استان (دنا) در بوشهر

اجرای عموم تور نمایشی پیک نیک در میدان جنگ اولین برگزیده دومین جشنواره افراددارای معلولیت (دنا) و اجرای نمایش قبرکن دومین برگزیده جشنواره (دنا) ک در استان بوشهر به مدت سه شب در سالن آمفی تیاتر استاد صغیری به اجرا خواهند رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد : تئاتر پیک نیک در میدان جنگ و تئاتر قبر کن از جمله راه یافتگان دومین جشنواره تئاتر استانی افراد داری معلولیت( دنا) ؛به ترتیب  دارای عنوان مقاوم اول و دوم 
با هماهنگی های بعمل آمده از طرف اداره کل ارشاد اسلامی استان با اداره کل ارشاد استان بوشهر، از امشب و به مدت 3 شب با شرکت 18 نفر از معلولین توان خواه و هنرمند استانی، جهت اجرای عمومی در سالن آمفی تئاتر استاد صغیری جهت آمادگی حضور در جشنواره منطقه ای  به اجرا می روند. 

  این نمایش از امشب به مدت 3 شب و با اجرای تئاتر پیک نیک در میدان جنگ به کارگردانی اردشیر جهانشاهی آغاز شده، تا هفته آینده روز یکشنبه و با اجرای نمایش قبرکن به کارگردانی مسلم بزرگ زاده، دومین برگزیده جشنواره  تئاتر استانی افراد داری معلولیت دنا ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است؛ با هماهنگی صورت گرفته اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با معاونت توانبخشی استان بوشهر، هتلی جهت اقامت گروههای نمایشی در نظر گرفته شد.

کد خبر 78011

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد