دررسانه |طرح ملی «مهرواره در محضر ولی نعمتان» در سنندج آغاز به کار کرد

آئین افتتاحیه طرح ملی مهرواره در محضر ولی‌نعمتان، اقدام مشترک و حرکتی مردم‌پایه، هم‌افزا و مسئله‌محور در راستای ایجاد لبخند و حل مسائل جامعه هدف سازمان بهزیستی، در سنندج آغاز به کار کرد.

http://shabestan.ir/detail/News/1261109

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین بروند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در این آئین اظهار داشت: طرح ملی مهرواره در محضر ولی‌نعمتان همان روایت خوبی‌ها است و در راستایی گره گشایی از کار مردم است، که انجام آن ضرورت دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: در جنگ نرم دشمن با تمام توان خود به دنبال سیاه نمایی علیه انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است که هیچ جایی روزنه امید برای جامعه باقی نگذارد و این یک هشدار جدی برای مسئولین است که ضرر ناامید به بر پیکره جامعه و انقلاب به مراتب بیشتر از اغتشاشات است.

حجت الاسلام رازیانی تاکید کرد: در جهاد تبیین همه ارگان، سازمان و نهادهای انقلابی در راستای امید آفرینی موظفند که کارهای صورت گرفته را به عنوان یک امر نیک نشر دهند.

وی با بیان اینکه در محله‌ها افرادی هستند که اعمال خداپسندانه زیادی انجام می دهند؛ یادآور شد: اگر با نشر خوبی‌ها فرهنگ اعمال نیک را در جامعه ترویج بدهیم در واقع دیگران را به انجام آن کار تشویق و ترغیب کرده‌ایم، که موجب روشنای فضای تیر و تار ایجاد شده دشمن می‌شود.

حجت‌الاسلام رازیانی ابراز داشت: مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی به صورت جدی پای کار این طرح خواهد بود و با نهادهای مختلف همچون‌ سازمان‌ بهزیستی و غیره همکاری خواهد داشت.

آئین افتتاحیه طرح ملی مهرواره در محضر ولی‌نعمتان، اقدام مشترک و حرکتی مردم‌پایه، هم‌افزا و مسئله‌محور در راستای ایجاد لبخند و حل مسائل جامعه هدف سازمان بهزیستی در سطح محلات کشور با همکاری و مشارکت سازمان بهزیستی کشور، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان بسیج مستضعفان، بنیاد کرامت رضوی و قرارگاه مردمی تحول اجتماعی در سنندج آغاز به کار کرد.

کد خبر 78003

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد