دیدارچهره به چهره مسئولین با مردم باعث ایجاد رضایتمندی می شود

علیرضا وحیدزاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان به همراه مرجان سلطانی سرپرست بهزیستی شهرستان کرمان و جمعی از کارشناسان تخصصی با حضور در جمع مددجویان حوزه فعالیت یکی از مراکز مثبت زندگی با آنان دیدار وگفتگو کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان به همت مسئول مرکز مثبت زندگی 716  کرمان جمعی از مددجویان تحت حمایت این مرکز ضمن شرکت در ضیافت افطار ی صمیمانه با  حضور مدیر کل ، مسئولین وکارشناسان تخصصی  بهزیستی استان کرمان شرکت کردند .

 بهاره شریفی نیا مدیر مرکز مثبت زندگی 716 ونماینده مجمع مدیران مراکز مثبت زندگی استان کرمان با اعلام این خبر افزود :  ارتباط نزدیک وبدون واسطه جامعه هدف با مسئولین علاوه براینکه  برای آنان خاطرات به یاد ماندنی  به جای میگذارد

وی افزود : این دیدارها همچنین در آنان ایجاد انگیزه ونشاط برای تلاش در مسیر توانمند شدن مینماید و با طرح  بدون واسطه ومستقیم مسائل ومشکلات خود با مسئولین ،  آنان را در کنار و همراه خود احساس مینمایند که این مهم زمینه ساز ایجاد رضایت مندی در آنان میباشد .

مرجان سلطانی سرپرست بهزیستی شهرستان کرمان نیز اظهار داشت : ماه مبارک رمضان وضیافتهای افطار فرصت غنیمتی در ارتباط موثرمردم ومسئولین است که مراکز مثبت زندگی بایستی با زمینه سازی مناسب و ترغیب خیرین به برپایی اینگونه از مراسمها زمینه این تعامل وارتباط را هرچه بیشتر فراهم آورند .

IMG_6417.JPG

IMG_6366.JPG

دیدارچهره به چهره مسئولین با مردم باعث ایجاد رضایتمندی می شوددیدارچهره به چهره مسئولین با مردم باعث ایجاد رضایتمندی می شود

کد خبر 77935

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد