در رسانه|  پویش همدلی همزمان با عیدفطر در همدان اجرا می‌شود

همدان- مدیرکل بهزیستی استان همدان گفت: «پویش همدلی» همزمان با عید فطر مانند سال‌های گذشته برای جمع‌آوری وجوهات مرتبط با فطریه و کفاره در همدان اجرا می‌شود.

محمدمهدی شاهقدمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه «پویش همدلی» همزمان با عید فطر مانند سال‌های گذشته برای جمع‌آوری وجوهات مرتبط با فطریه و کفاره در همدان اجرا می‌شود؛ اظهار کرد: امیدواریم امسال نیز مردم استان همدان در این پویش همراهی کرده و برای کمک به نیازمندان بهزیستی را یاری کنند.

وی با بیان اینکه این وجوه علاوه بر آنکه از طریق پایگاه‌های بهزیستی در مراکز مثبت زندگی و ادارات بهزیستی استان همدان جمع آوری می‌شود، گفت: در این زمینه مردم و خیرین می‌توانند وجوه نقد نذورات خود را از طریق پرداخت الکترونیکی برای تأمین کمک‌های معیشتی نیازمندان واریز کنند.

مدیرکل بهزیستی استان همدان تشریح کرد: این وجوه می‌تواند از طریق شماره شبا ۲۱۰۱۰۰۰۰۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱IR بانک مرکزی کشور به نام مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان همدان با شماره حساب ۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۹۲۷۸۳۹۳و اریز شود.

شاهقدمی با اشاره به آغاز «پویش مهرواره» نیز بیان کرد: پویش مهرواره در محضر ولی نعمتان با محوریت مشارکت جهادی، محله محوری و محرومیت‌زدایی در همدان شروع به کار کرده و برنامه‌های مختلفی در زیرشاخه این طرح اجرایی شده است.

در رسانه|  پویش همدلی همزمان با عیدفطر در همدان اجرا می‌شود

کد خبر 77926

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد