در رسانه | پایگاههای ثابت و سیار بهزیستی استان آماده دریافت زکات فطریه، کفاره و نذورات مومنین روزه دار می باشد

معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان از آمادگی کامل ادارات، بخش ها و مجتمع های تحت نظارت بهزیستی در سطح استان برای دریافت هدایای مردم مومن روزه دار بویژه زکات فطریه، کفاره و نذورات مردم در ایام منتهی به عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری موج سبلان، علی نیک سرشت معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان با اشاره به اینکه مردم خیر و نوع دوست استان در طول ماه مبارک رمضان با برپایی سفره های افطاری و تهیه بسته های معیشتی به کمک خانواده های تحت پوشش بهزیستی استان  شتافتند یادآوری نمود: بهزیستی استان همچون سنوات گذشته با ایجاد پایگاههای ثابت و سیار در سطح استان نسبت به جمع آوری زکات فطریه، کفاره و نذورات  نقدی و غیر نقدی هم وطنان در روز عید فطر اقدام خواهند کرد.

وی گفت: برای جمع آوری زکات فطریه و نذورات مردم، بهزیستی استان با تعداد ۱۵۰ پایگاه ثابت و سیار نسبت به جمع آوری هدایای مردم اقدام خواهند کرد تا پس از جمع آوری در اسرع وقت و طبق موازین شرعی بین خانواده های نیازمند تحت پوشش توزیع گردد.

 این مسئول گفت : علاوه بر پایگاههای ثابت و سیار در محل برگزاری نماز عید فطر و میادین اصلی شهر، ادارات بهزیستی در شهرستانها، مجتمعات در بخش ها و موسسات تحت پوشش بهزیستی در سطح استان آماده دریافت هدایای مردم مومن روزه دار می باشند.

نیک سرشت اضافه کرد: علاوه براین، مردم می توانند زکات فطریه، کفاره و نذورات خود را از طریق شماره کارت  ۴۱۶۷-۹۴۶۰-۹۵۷۰-۶۳۶۷  شماره شبا ۷۵۰۱۰۰۰۰۴۱۷۵۰۳۴۵۴۱۸۷۱۹۱۹ ir شماره حساب ۴۱۷۵۰۳۴۵۴۱۸۷۱۹۱۹ نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و کد دستوری #۹۸۹۰۰*۶۶۵۵* واریز نمایند.

کد خبر 77923

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد