بوشهر|دشتستان |شورای اداری بهزیستی دشتستان برگزار شد

بوشهر|دشتستان| جلسه شورای اداری بهزیستی شهرستان دشتستان با حضور سهیلا اشجع معاون توانبخشی ، جعفرکمالی مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ، محمد امین شادنیا مسئول حراست بهزیستی استان ، حمید انصاری رییس ، کارشناسان و مسئولین مجتمع‌ بهزیستی این شهرستان در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد .

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر به نقل ازدشتستان سهیلا اشجع معاون توانبخشی بهزیستی استان بوشهر در این جلسه گفت: سرلوحه کار در توانبخشی شفاف سازی و تسهیلگری است .

 وی افزود: ارائه خدمات به جامعه هدف و دسترسی آسان موجب تسهیلگری در زندگی معلولان است .

معاون توانبخشی بهزیستی استان تاکید کرد: 75درصد از معلولان استان در خانه و خانواده زندگی می کنند و در این راستا افزایش دسترسی و بهره مندی از خدمات جزء برنامه های توانبخشی استان بوشهر است .

در ادامه جعفر کمالی مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بهزیستی استان گفت: خدمات ارزنده ای در بهزیستی جهت پیشبرد اهداف سازمان و ارائه خدمت به جامعه هدف ارائه گردید که 25درصد از این خدمات به جامعه هدف در بهزیستی این شهرستان صورت می پذیرد . 

 وی افزود: کسب رتبه برتر اداره کل بهزیستی استان بوشهر در سال 97 در بین دستگاههای اجرایی استان مرهون خدمات کارکنان خدوم به جامعه هدف بود که تقدیر و تشکر از همه کارکنان بهزیستی استان و شهرستان به عمل می آید .

همچنین شادنیا مسئول حراست بهزیستی استان توضیحاتی را در خصوص حوزه های تخصصی، نحوه اطلاع رسانی حقوق مددجویان ، چگونگی برگزاری کمیسیون و ارائه خدمات ایاب و ذهاب همکاران ارائه داد. 

 حمید انصاری رییس بهزیستی شهرستان دشتستان ، ضمن تقدیر از حضور معاونین، کارشناسان ، مسؤلین مجتمع های شهری و روستایی گفت: بهزیستی استان بوشهر در طرح شهید رجایی در سال گذشته به عنوان دستگاه برتر در زمینه خدمت به جامعه هدف شد که این خود نشان از تلاش و تعهد همکاران و کارشناسان گرامی در حوزه‌های مختلف می‌باشد که نقش مهمی در پیشبرد ارائه خدمات به مددجویان و گروههای هدف منجر گردیده است. 

حمید انصاری اضافه کرد : نقش مراکز غیردولتی در جلب مشارکت و کمکهای مردمی باید پر رنگتر باشد و در همین راستا با ائمه محترم جمعه، مسئولین ادارات ، نهادها و سازمانها برای کمتر شدن مشکلات مددجویان تعاملات بیشتر و بهتری باید انجام گیردو همچنین جهت نظارت و ارزیابی مراکز غیر دولتی یک گروه کارشناسی تشکیل خواهد شد.

  رییس بهزیستی شهرستان دشتستان در پایان یادآور شد : یک میلیارد تومان مشارکت از محل اعتبارات شرکت نفت با تلاش نماینده محترم دشتستان در مجلس شورای اسلامی برای کمک به مددجویان صورت گرفته که به زودی کارشناسان و مسؤلین نسبت به معرفی و ارسال مدارک مددجویان و توانخواهان اقدام خواهند کرد .

 لازم به ذکر است در پایان جلسه به همکارانی که در مسابقات قرآن کریم و احکام در ماه مبارک رمضان شرکت و نفرات برتر این مسابقات شده معرفی شده با اهداء لوح تقدیر از آنان تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 778

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد