تهران| مواد مخدر یکی از چهار عامل بحران زا در دنیا است

همایش هفته مبارزه با مواد مخدر با حضور مدیرکل درمان و بازتوانی اعتیاد، مدیرکل بهزیستی استان تهران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستانی در ملارد برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داریوش بیات نژاد مدیرکل بهزیستی استان تهران در همایش هفته مبارزه با مواد مخدر در شهرستان ملارد، ضمن تشکر از پیگیری و اقدامات مسئولین در خصوص مرکز ماده 16 اخوان افزود: بحث مواد مخدر یکی از چهار پدیده ایست که در دنیا به عنوان بحران مطرح شده است،  که می توان اعتیاد را ریشه اکثر مشکلات جامعه از جمله فقر و ...  عنوان کرد.

وی با بیان این که پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در کشور باید در اولویت کارها باشد افزود :  سازمان بهزیستی به عنوان متولی سلامت اجتماعی و بهزیستی استان تهران در زمینه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی برنامه هایی را تدوین کرده اند که  بطور جدی  در حال پیگیری است.

مدیرکل بهزیستی استان تهران با اشاره به بازدید نمایندگان کشور روسیه از مرکز اخوان عنوان کرد: اقداماتی که بصورت مصداقی در سازمان بهزیستی صورت گرفته بسیار موثر بوده و  مرکز اخوان نه تنها در حوزه اعتیاد و درمان بلکه در حوزه نگهداری و ... هم  سرآمد است.

بیات نژاد انجام کارها همراه با دلسوزی در حوزه های معلولین و اعتیاد را رمز موفقیت دانست و تصریح کرد : در حوزه درمان و ساماندهی بیماران مبتلا به اعتیاد هم روحیه تعاون، همدلی و دلسوزی ما مثل هشت سال دفاع مقدس باشد.

کد خبر 776

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد