سمنان ا انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین اداره کل بهزیستی استان سمنان و اداره کل زندانها

با انجام این تفاهم نامه برنامه آموزش خانواده و طرح پیشگیری از اعتیاد ؛برای جامعه هدف در سازمان زندانها انجام می شود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان تفاهم نامه همکاری فی مابین اداره کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان و اداره کل بهزیستی استان به امضاء رسید .

این تفاهم نامه فی مابین اداره کل بهزیستی استان سمنان به نمایندگی علیرضا ایزدپور مدیرکل و طرف دیگر اداره کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان به نمایندگی محمود باهنر مدیرکل به انجام رسید و حول محور برنامه آموزش زندگی خانواده و طرح پیشگیری از اعتیاد جهت جامعه هدف سازمان زندانها اجرا می شود .

علیرضا ایزدپور : اداره کل بهزیستی استان سمنان و سازمان زندانها از گذشته همکاری موثر و مفیدی را در زمینه های خانواده های زندانی دارای فرزند معلول ، زنان بد سرپرست ، طرح کاهش طلاق ، معتادین و ... داشته اند و این اداره کل آمادگی گسترش بیش از پیش این فعالیت ها را داراست .

انسیه ایمانی معاون امور توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان سمنان : تفاهم نامه منعقده بمنظور توانمند سازی و ارتقاء سطح سلامت روانی ، اجتماعی جامعه هدف سازمان زندانها شامل سربازان ، زندانیان و خانواده های زندانیان در سطح استان اجرا می شود .

وی افزود : هدف از اجرا این تفاهم نامه در راستای سیاست های سازمان بهزیستی کشور در افزایش آگاهی و توانمند سازی افراد بمنظور سلامت اجتماعی و تغییر نگرش و افزایش دانش عموم در زمینه سلامت روانی ، اجتماعی است .

اداره کل بهزیستی استان سمنان و اداره کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان  در سال های گذشته در موضوعاتی از قبیل  آموزش مهارت های زندگی با یکدیگر همکاری داشته اند .

کد خبر 774

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد