پیام مدیر کل بهزیستی استان سمنان به مناسبت فرارسیدن لیالی قدر

شب های قدر اوج معنویت در ماه رمضان است که زندگی مومن در آن سراسر رنگ خدا می گیرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان دکتر محمود منطقی مدیر کل مصادف با لیالی قدر و ایام شهادت اسوه حلم و علم حضرت علی علیه السلام پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا أَنْزَلْنَاهُ فِی لَیْلَةِ الْقَدْرِ ﴿١﴾ وَمَا أَدْرَاکَ مَا لَیْلَةُ الْقَدْرِ ﴿٢﴾ لَیْلَةُ الْقَدْرِ خَیْرٌ مِنْ أَلْفِ شَهْرٍ ﴿٣﴾ تَنَزَّلُ الْمَلائِکَةُ وَالرُّوحُ فِیهَا بِإِذْنِ رَبِّهِمْ مِنْ کُلِّ أَمْرٍ ﴿٤﴾ سَلامٌ هِیَ حَتَّی مَطْلَعِ الْفَجْرِ ﴿٥﴾

رمضان، ماه بهار قرآن است که پروردگار به عنوان یکی از نعمات بزرگ خود به منظور پاک سازی وجود هستی از گناهان به انسان اعطاء کرده تا با توبه و استغفار بهترین دستاورد را برای خود رقم بزند. شب های قدر اوج معنویت در ماه رمضان است که زندگی مومن در آن سراسر رنگ خدا می گیرد .

در شب های پر برکت قدر، خداوند بزرگ را شاکریم که بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهره گیری از معنویات خوان گسترده الهی را نصیب ما فرموده تا با یاد بزرگ مرد تاریخ بشریت حضرت امیرالمومنین علی(ع)، زیر باران رحمت "لیله القدر" جان هایمان تطهیر شود تا شاید به مضمون قدر که می گویند از هزار ماه برتر است .

اینجانب، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و خدا جوی استان،بویژه همکاران خود در بخش دولتی و غیردولتی و جامعه هدف بهزیستی ، توفیق درک فیوضات بیکران شب قدر را از خداوند تبارک و تعالی مسئلت داشته و ایام مصیبت شهادت امام اول شیعیان و پیشوای عدالت خواهان جهان حضرت علی (ع)را به محضر امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف،مقام معظم رهبری، تسلیت و تعزیت می گویم .

محمود منطقی

مدیرکل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 77119

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد