پاکدشت| دیدار نوروزی رئیس بهزیستی با شهردار

در راستای ارتقاء همکاری های بین بخشی و گسترش خدمات شهری به جامعه هدف بهزیستی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان با شهردار پاکدشت، دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، نادره افشارها به همراه مسئولین اداره، با حمیدرضا شیخ ویسی شهردار پاکدشت دیدار و گفتگو کرد.

افشارها در این دیدار ضمن تبریک ایام نوروز و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از حمایت های همه جانبه مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهرستان با بهزیستی تقدیر و تشکر کرد و خواستار ادامه همکاری این مجموعه با خانواده بهزیستی در سال جدید شد.

وی در ادامه در رابطه با مناسب سازی اماکن و معابر عمومی شهر، رفع معضل حضور کودکان کار، مساعدت مادی و معنوی به خانواده های بهزیستی خصوصا افراد دارای معلولیت، همکاری برای اشتغال مددجویان و معلولین تحصیلکرده، همکاری در اجرای کلاسهای آموزشی و مشاوره در حوزه خانواده و ازدواج بحث و تبادل نظر کرد.

در این جلسه شهردار پاکدشت نیز اظهار داشت: خدمت در سازمان بهزیستی کار بسیار ارزشمندی است و کارکنان بهزیستی  می بایست قدر خدمت به مددجویان را بدانند و به شغل خود افتخار کنند.

وی با بیان اینکه خدمت در بهزیستی جزء اعمال باقیات و صالحات برای افراد می باشد، گفت: خدمت به مددجویی که کسی به جز خدا را ندارد افتخار بزرگی است.

در ادامه این جلسه مشکلات موجود جامعه هدف بهزیستی در حیطه وظایف شهرداری بیان شد و شهردار پاکدشت نیز انجام مناسب سازی برای پله برقی و آسانسور های سطح شهر و رفع این مشکلات قول مساعدت و همکاری لازم را داد.

کد خبر 77003

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد