لبخندی به رنگ مهر بر لبان نیازمندان

مدیرکل بهزیستی استان از آغاز اجرای مهرواره "در محضر ولی نعمتان" با شعار لبخند بسازیم، خبر داد.

دکتر فرگل صحاف در آیین افتتاحیه طرح که با حضور رئیس سازمان بهزیستی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور و نماینده مجموعه بنیاد کرامت رضوی و مدیران کل سراسر کشور به صورت آنلاین برگزار شد؛ ابراز داشت: هدف از اجرای این طرح ایجاد تعامل بین مراکز مثبت زندگی با مجموعه ها و کنشگران مردمی جهت حل مسائل جامعه هدف بهزیستی با رویکرد محله محور می باشد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی  مددجویان بهزیستی را ولی نعمتان این سازمان دانست و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی، گروه های جهادی دانشجویی و حوزوی، پایگاه های بسیج، کانون های فرهنگی و هنری، مساجد خاتم اوصیاء، هیئت های مذهبی و حسینیه ها و بسیج دانشجویی از اهم نهاد ها و تشکل های همکار بهزیستی در اجرای این طرح می باشد و امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم ضمن امید افزایی در میان جامعه هدف به حل مسائل و نیازهای خرد مددجویان از طریق تشکیل شورا و شبکه فعالیت محلات و ایجاد وحدت رویه و همدلی بین آن ها بپردازیم.

صحاف دغدغه سازی و حساس سازی مجموعه ها و کنشگران مردمی محلات نسبت به جهت دهی نظام مسائل مدجویان تحت پوشش را از اهم مسائل عنوان کرد و اظهار کرد: تعریف نقش محوری برای مردم محله، ایجاد و تقویت روحیه تکامل اجتماعی در میان مراکز مثبت زندگی و ارتباط گیری موثر با مجموعه ها و کنشگران مردمی از اهم مسائلی است که باید در اجرای طرح مدنظر قرار گیرد.

صحاف از برگزاری مراسم افطاری برای مددجویان در سطح استان و شهرستان خبر داد و ادامه داد: این مراسم با همکاری اداره کل بهزیستی استان و ادارات بهزیستی شهرستان ها و خیران و ... برگزار می شود.

ساخت، بهسازی و مناسب سازی مسکن جامعه هدف، تامین کمک هزینه و ودیه مسکن جامعه هدف، ایجاد فرصت های شغلی برای مددجویان واجد شرایط، تهیه جهیزیه برای فرزندان خانواده های تحت پوشش سازمان، ارائه بسته های معیشتی به مددجویان سازمان، تامین وام قرض الحسنه برای مددجویان متقاضی، ارائه خدمات تخصصی از قبیل ویزیت در منزل، دندانپزشکی، فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی و .... و تامین وسایل بهداشت، درمان و کمک توانبخشی از جمله برنامه هایی است که مردم نوع دوست و خیرین می توانند در قالب این طرح انجام دهند.

کد خبر 76995

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد