دیدار تولیت آستان قدس رضوی از موسسه توانبخشی دختران بی سرپرست و کم توان ذهنی همدم مشهد

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی در افطار روز جمعه، ۱۸ فروردین از موسسه خیریه توانبخشی دختران بی سرپرست و کم توان ذهنی همدم مشهد بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید، زهرا حجت، مدیرعامل موسسه همدم، ضمن خیر مقدم‌ و ارایه گزارش کاملی از شرایط نگهداری و نیازهای جاری فرزندان موسسه گفت: همدم، ۴۰۰ دختر بی‌سرپرست دارد که دختران حضرت رضا (ع) هستند. ما آنها را زائرین بی‌بازگشت نامیده‌ایم و از شما سپاسگزاری می‌کنیم که در این ماه پر خیر و برکت به دیدن اهالی این خانه آمدید و عطر و شمیم حرم امام هشتم(ع) را با خودتان به‌این خانه آوردید.

تولیت آستان قدس رضوی، پس از استماع گزارش مدیر عامل موسسه به دیدار فرزندان ساکن در بخش‌ها و کارگاه های مختلف هنری موسسه رفت و ضمن آشنایی با زندگی و تاثیرات توانبخشی روی دختران بااراده‌ی همدم، با چند نفر از آنها نیز هم‌کلام شد و از حال و احوال‌شان بصورت مستقیم خبر گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی پس از این بازدید در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: اگر جسم مبارک حضرت رضا (ع) در قید حیات بودند قطعا به دیدن ۴۰۰ فرزند معصوم همدم می‌آمدند و امروز وظیفه‌ی بنده است که از طرف آستان نورانی امام هشتم (ع) جویای حال این دختران بی‌سرپرست باشم.

وی افزود: کار خیر در جهان انواع مختلفی دارد که همه‌ی آنها خداپسندانه و نیکوست اما خادمین همدم، احسن این کارها را برگزیده‌اند و واقعا باید به این روحیه‌ی خدمتگزار و خستگی‌ناپذیر آنها خداقوت و تبریک گفت. توانمندی دختران با اراده‌ی موسسه در کارگاههای هنری به‌خوبی قابل مشاهده بود و نشاط و شادی آنها نشان‌دهنده‌ی خدمت خوب خادمین موسسه است که امیدوارم همیشه همینطور باقی بماند.

در این دیدار پرخاطره و خیر دکتر مسعود فیروزی، مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی و جمعی از هیات امنای همدم حضور داشتند و در پایان برنامه جمعی از خادمین بارگاه منور حضرت رضا (ع) نیز که همراه تولیت آستان قدس رضوی در همدم حضور یافته‌بودند، نبات متبرک و هدایایی، تقدیم اهالی این خانه کردند.

کد خبر 76965

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد