شهریار| بازدید از مرکز اقامتی میان مدت بانوان کلبه توکای

ناصر نیک افشار رئیس بهزیستی شهرستان شهریار بە همراە محمد راحتلو مسئول پیشگیری، فرزانه امن زاده کارشناس دفتر اعتیاد و مهناز طاهری مسئول امور بانوان این اداره از مرکز اقامتی میان مدت کلبه توکای شهریار با مدیریت حسین نیا بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این بازدید مسئولین بهزیستی شهرستان شهریار در جریان روند بازپروری، صیانت و مددکاری تعداد بیست نفر از مددجویان این مرکز قرار گرفتند.

رئیس بهزیستی شهرستان شهریار هدف از این بازدید را کمک به بهبود زنان مصرف کننده مواد مخدر و بازتوانی معتادان و کمک به همنوعان خود عنوان کرد که زندگی خود را بار دیگر از هر نوع آلودگی به مواد مخدر پاک کنند و به جامعه برگردند.

وی مهمترین راهکار ترک اعتیاد را حمایت از خانواده دانست و مراکز ترک اعتیاد را به عنوان ایفاگر نقش ثانویه خانواده قلمداد و تاکید کرد و گفت: می بایست مراکز ترک اعتیاد زنان در شهرستان تقویت و افزایش یابند.
 
نیک افشار ضمن تاکید بر اجرای برنامه‌های نظارتی دوره‌ای کمپ ترک اعتیاد بانوان، خاطر نشان کرد: اعتیاد بانوان آثاری بسیار بدتری از اعتیاد آقایان دارد و آسیب‌های روحی روانی آن نیز بسیار بیشتر است.

کد خبر 76961

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد