در رسانه| آشنایی کودکان با سنت حسنه و ماه مبارک رمضان

تبریز جوان: فرگل صحاف، مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی امشب در حاشیه مراسم افطار با کودکان بی سرپرست و بدسرپرست در گفتگو با تبریز جوان اظهار کرد: همزمان با میلاد امام حسن(ع) مراسم افطاری با حضور مقامات استانی و کشوری برگزار شد که هدف از این افطاری آشنایی کودکان با سنت حسنه و ماه مبارک رمضان بود.

وی افزود: هدف اصلی بهزیستی تربیت کودکان با سنت‌های اسلامی و انقلابی است به طوریکه می‌خواهیم با تکالیف دینی و واجبات دین به خوبی و با خاطر شیرین آشنا شوند.

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره بر اینکه یک هزار و ۹۶۰ کودک تحت سرپرستی بهزیستی آذربایجان شرقی است، ادامه داد: از این تعداد ۳۴۰ کودک در مراکز نگهداری هستند و یک هزار و ۶۰ کودک نیز امداد بگیر هستند که با پرداخت امداد ماهیانه نزد بستگان درجه دو و یا سه خود قرار گرفته اند.

وی خاطرنشان کرد: ۲۴ مرکز نگهداری هیات امنایی و غیردولتی وجود دارد که به تفکیک گروه های سنی دختران ۶ تا ۱۲ و ۱۲ تا ۱۸ سال و همچنین پسر ۶ تا ۱۲ و ۱۲ تا ۱۸ و همچنین بخش شیرخوارگاه طبقه بندی شده اند.

گزارش فارس حاکی است مراسم افطار به همت بهزیستی آذربایجان شرقی و موسسه خیریه فرزندان رحمت با حضور مسوولان استانی و کشوری و همچنین کودکان بی سرپرست و بدسرپرست برگزار شد.

کد خبر 76959

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد