آغاز بکار طرح ملی "مهرواره در محضر ولی نعمتان"در هرمزگان

با حضور ویدئوکنفرانسی معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و مدیرکل بهزیستی استان و مسئولین استانی دستگاههای همکار ، طرح ملی "مهرواره در محضر ولی نعمتان" در هرمزگان آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در آستانه سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام و با حضور مدیر کل بهزیستی هرمزگان ، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان ، نماینده آستان قدس رضوی ، جمعی از مسئولین استانی و حضور ویدئو کنفرانسی علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و مدیران کل و معاونین ادارات بهزیستی سراسر کشور ،آیین آغاز بکار طرح ملی "مهرواره در محضر ولی نعمتان" در مرکز مثبت زندگی کد ۳۶۰۹ در بندرعباس برگزار شد.

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با اشاره به رویکرد محله محور طرح اظهار داشت : طرح «مهرواره در محضر ولی نعمتان» با رویکرد حل مساله در محلات، نسبت به رفع مسایل و مشکلات افراد دارای معلولیت و نیز آسیب‌های اجتماعی اجرا خواهد شد.

وی هدف از راه اندازی این طرح را بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی و همکاری گروه‌های جهادی برای ایجاد تعامل بین مراکز مثبت زندگی با مجموعه‌ها و کنشگران مردمی محلات و حل مسائل اجتماعی مورد هدف سازمان با رویکرد محله محوری دانست. 

جهانشاهی گفت: امید افزایی در میان جامعه هدف از طریق پیگیری رفع مسائل آنها، حل مسائل و نیازهای خرد مددجویان تحت پوشش سازمان، تشکیل شورا و شبکه فعالان محلات و ایجاد وحدت رویه و همدلی بین آنها، ایجاد دغدغه مندی و حساس کردن مجموعه‌ها و کنشگران مردمی محلات نسبت به جهت ‌دهی نظام مسائل مددجویان تحت پوشش سازمان، تعریف نقش محوری برای مردم محله در حل مسائل آنها و مشارکت دادن آنها از طریق تقویت روحیه جهادی از جمله دیگر اهداف است.

مدیر کل بهزیستی هرمزگان تصریح کرد : این طرح با همکاری سازمان بهزیستی، بنیاد کرامت رضوی، قرارگاه مردمی تحول اجتماعی، سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان بسیج مستضعفین اجرا می‌شود.

کد خبر 76833

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد