۱۵کودک خرم دره ای چشم انتظار حمایت خیرین هستند

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان خرم دره  از اجرای طرح  حامی در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۵ کودک نیازمند پشت نوبت و منتظر حمایت و یاری دستان سخاوتمند خیرین هستند.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان خرمدره ابوالفضل کرمی عنوان کرد : برخی از کودکان از کانون گرم خانواده  محروم هستند و بهزیستی به عنوان یکی از پرچم داران جدی حمایت از کودکان با اجرای طرح حامی، امدادبگیر و نگهداری کودکان در مراکز نقش خود را ایفا می کند.

 وی خاطر نشان کرد : بهزیستی در راستای یاری بیشتر به کودکان نیازمند حمایت و پشتیبانی بیشتر است تا بتواند نتایج مثبت و موثر پیگیری های خود را در خانواده های این کودکان به نظاره بنشیند از این رو خیرین و نیکوکاران می توانند برای اعلام حمایت از  کودکان واجد شرایط به بهزیستی شهرستان خرم دره مراجعه کنند.

وی افزود: بیش از هزار و ۵۰۰ مددجو تحت پوشش بهزیستی این شهرستان هستند که  ۱۵۲ بانوی سرپرست خانوار و ۴۹ کودک به صورت امداد بگیر  حمایت می شوند و حمایت های خیرین و افزایش مشارکت های مردمی تاثیر بسزایی در حل مشکلات این افراد دارد. 

این مسئول ادامه داد: در عید نوروز و آغاز  ماه مبارک رمضان و همزمان با برگزاری پویش عید رمضان نزدیک به ۱۵۰ بسته معیشتی  بین مددجویان تحت پوشش بهزیستی خرم دره توزیع گردید.

کرمی یادآور شد: خیرین و نیکوکاران می توانند برای اهدای هدایای خود و همکاری با بهزیستی در این ایام به واحد مشارکت های مردمی اداره بهزیستی شهرستان خرم دره مراجعه نموده و یا از طریق شماره حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ به جامعه هدف بهزیستی کمک کنند.

کد خبر 76533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد