نگاه ویژه استاندار آذربایجان  غربی به جامعه هدف بهزیستی

نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان غربی به همراه مدیرکل و معاون توانبخشی بهزیستی استان در دیدار نوروزی از مراکز شبانه روزی نگهداری بهزیستی بازدید کردند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی ؛

نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان غربی به همراه مدیرکل و معاون توانبخشی بهزیستی استان در دیدار نوروزی از مراکز  شبانه روزی نگهداری و توانبخشی معلولین آسایشگاه  مهر و  مرکز  سالمندات الزهرا حضور یافته 
و ضمن ملاقات و نشست صمیمی با توانخواهان به بررسی خواسته ها و مشکلات مدیران مراکز و درخواستهای توانخواهان  پرداختند
در جریان این بازدید ها محمدپوری مدیر  کل بهزیستی ضمن تقدیر از توجه ویژه استاندار به جامعه هدف بهزیستی  گفت:در طول سال ۱۴۰۱  جذب و تخصیص ۲۴۳ میلیاردریال اعتبار از محل کمک‌های استانداری، بنیاد مستضعفان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به مددجویان بهزیستی استان با رایزنی و مساعدت‌های استاندار آذربایجان غربی محقق شد.
پروین محمد پوری افزود: این موارد جذب شده شامل کمک‌های موردی جهت ارائه به مددجویان تحت پوشش به مبلغ ۸۳ میلیارد ریال بوده که ۲۰ میلیارد از طرف استانداری استان ، ۵۰ میلیارد ریال بنیاد مستضعفان و ۱۳ میلیارد ریال اعتبارات استانی بوده است.
وی بیان کرد: برای کمک به خانواده های دو معلولی و بالاتر و زنان سرپرست خانوار نیز ۱۰ میلیارد ریال از طرف استانداری آذربایجان غربی کمک شده است.
مدیرکل بهزیستی استان ادامه داد: در زمینه کمک به مراکز شبانه روزی غیر دولتی نیز ۱۵ میلیارد ریال از سوی استانداری اعتبار تخصیص یافته است.
وی گفت: اعتبار تخصیصی از سوی استانداری برای خرید لوازم مورد نیاز فرزندان بهزیستی مراکز شبانه روزی پنج میلیاردریال بوده و در زمینه کمک به مراکز شبانه روزی توانبخشی نیز ۱۱۲میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال از سوی بنیاد مستضعفان با رایزنی های استاندار اذربایجان غربی کمک شده است.
محمد پوری با اشاره به کمک‌های چشمگیر استانداری استان و بنیاد مستضعفان در موضوع کمک به مرکز نگهداری درمان و کاهش آسیب‌ ماده ۱۶ افزود: در این راستا هم ۷.۲ میلیارد ریال از سوی استانداری  پرداخت شده است . وی ابراز امید واری کرد کمکهای معنوی نماینده محترم ولی فقیه دراستان و همچنین حمایتهای مستمر مقام عالی استان راهگشای مشکلات مددجویان بهزیستی در سال جدید باشد.

کد خبر 76481

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد