دیدار مدیرکل بهزیستی استان با مدیرکل سازمان برنامه ریزی و بودجه

منطقی در دیدار با مالکی: با توجه به کسرت وظایف و فعالیت های سازمان بهزیستی، نمی توان بدون همراهی و استفاده از ظرفیت های برون سازمانی خدمات شایسته ی به جامعه هدف ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، منطقی مدیرکل با مالکی مدیرکل سازمان برنامه ریزی و بودجه استان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار منطقی را حمید همتیان معاون پشتیبانی و الهام حسن آبادی کارشناس بودجه بهزیستی استان همراهی می کردند.

مدیرکل بهزیستی استان در ابتدای این دیدار ضمن تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان از همراهی و دغدغه مندی آقای مالکی در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف بهزیستی استان تقدیر و افزودند: با توجه به کسرت وظایف و فعالیت های سازمان بهزیستی، نمی توان بدون همراهی و استفاده از ظرفیت های برون سازمانی خدمات شایسته ی به جامعه هدف ارائه کرد.

وی در ادامه ضمن گزارش عملکردی مختصری از فعالیت های اجرای بهزیستی استان در سال گذشته به ارائه درخواست ها، مسائل، مشکلات و پیشنهادات خود پرداخته و گفتند: والاترین هدف سازمان بهزیستی ارتقای سطح کمی و کیفی زندگی فردی و اجتماعی جامعه هدف خود است و در این راه از هیچ کوشش و تلاشی فروگذار نخواهیم داشت.

ایشان در پایان ضمن تقدیر مجدد از مدیرکل و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بر این نکته تاکید داشتند: استفاده از ظرفیت های درون و برون سازمانی و همراهی دستگاه های همکار با سازمان بهزیستی یکی از راه های رسیدن به تحقق اهداف سازمان بهزیستی کشور و رضایت مندی جامعه هدف است.

نادر مالکی مدیرکل سازمان برنامه ریزی و بودجه استان در این دیدار ضمن تبریک بهار طبیعت و بهار قرآن از خدمات و همراهی بهزیستی استان به جامعه هدف و سازمان برنامه ریزی و بودجه استان تقدیر و آمادگی خود را بمنظور همکاری در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف بهزیستی استان اعلام و پیرو درخواست های مدیرکل بهزیستی استان دستوراتی را در این خصوص مبذول داشتند.

کد خبر 76475

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
    0 0
    سلام توخدا‌به‌فکر‌ما‌محلولین‌باشید‌باتشکر

    پاسخ سایت: هدف ما خدمت به شما عزیزان است

خدمات الکترونیک پرکاربرد