خواف |  فرماندار خواف آشنایی مردم با جامعه هدف بهزیستی را در جلب مشارکت های مردمی مهم ارزیابی کرد

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و به ریاست فرماندار شهرستان خواف، جلسه ستاد رمضان با حضور تعدادی از مدیران دستگاههای اجرائی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، رئیس اداره بهزیستی خواف گفت: باتوجه به ماموریت های متعدد سازمان بهزیستی و گروههای هدف متنوع تحت پوشش و باتوجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی این عزیزان و اینکه اعتبارات سازمانی پاسخگوی نیازهای مددجویان نمی باشد جلب مشارکت های مردمی، فرهنگ سازی امرخیر با تکیه بر مشارکت های مردمی و مسئولیت پذیری اجتماعی به عنوان بازوان اجرائی سازمان بهزیستی محسوب می شود و این امر در مناسبتهای خاص همانند ماه مبارک رمضان جلوه پررنگ تری دارد.

وی افزود : ستاد رمضان با همین هدف و برای اولین بار در سطح شهرستان به ریاست فرماندار محترم تشکیل شده است.

متولی ضمن ارائه گزارش نحوه جذب مشارکتهای مردمی بر لزوم حمایت از اقشارتحت پوشش بهزیستی خصوصا در ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

در ادامه مهندس عباسپور، فرماندارشهرستان خواف با بیان اینکه سازمان بهزیستی در راستای سیاست ها و رویکردهای دولت مردمی، خدمت رسانی بهینه به افراد دارای معلولیت، نیازمندان و اقشار آسیب دیده و آسیب پذیر را در اولویت کار خود قرار داده است و این امر بدون همراهی و مساعدت سایر ارگانها و نهادها و افراد خیر امکان پذیر نمی باشد گفت: همه باید در برگزاری مراسم افطاری ساده و اطعام مددجویان بهزیستی مشارکت کنیم.

فرماندار خواف آشنائی مردم با مسائل مرتبط با جامعه هدف سازمان بهزیستی را در میزان جذب مشارکتهای مردمی در جهت بهبود سطح زندگی مددجویان مهم ارزیابی کرد و گفت: همکاران بهزیستی باید در رابطه با این موضوع با اولویت جهاد تبیین اقدام نمایند.

کد خبر 76425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد