در رسانه |  ۷۰ بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی استان بوشهر توزیع شد

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان بوشهرگفت: با مشارکت بانک صادرات استان ۱۴۰ بسته معیشتی برای نیازمندان تهیه شد که سهم مددجویان بهزیستی از این شمار ۷۰ بسته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر به نقل از ایرنا ، علیرضا هوشیار روز یکشنبه در آئین توزیع بسته های معیشتی مددجویان این استان افزود: ارزش هریک از این بسته های معیشتی ۸۰۰ هزار تومان است.

وی بیان کرد: توجه به انفاق در راه خدا در دین مبین اسلام ارزشمند و مورد تاکید قرار گرفته است و بالاتر از آن ترویج و نشر این فرهنگ در جامعه اسلامی می تواند فواید بسیار سودمندی به همراه داشته باشد.

وی اظهارکرد: کار نیکو و پسندیده مدیریت بانک صادرات می تواند شروعی برای انجام کار خیر جمعی برای همه بانک‌های عامل در استان باشد.

معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان بوشهر گفت: امید می رود مدیران بانک‌های عامل در استان شورایی منسجم در قالب مسئولیت اجتماعی خود تشکیل و پایه‌گذار امور خیر در راستای گره‌ ‌گشایی از برخی مسائل و مشکلات جامعه پیرامونی خود باشند.

هوشیار افزود: همه کارگزاران بانک‌ها با تسهیل ‌گری و گره گشایی که از کار مردم در راستای رسالت و امور محوله خود دارند در واقع بخشی از زکات کار و مال خود را به این صورت انفاق می‌ کنند.

وی از همه خیرین و مردم همیشه همراه استان خواست در کمک به گروه های هدف نیازمند زیر پوشش بهزیستی پیش قدم باشند و کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۸۶۵۹۹۶۱ و شماره شبای ir ۹۴۰۱۰۰۰۰۴۱۷۳۰۳۴۵۴۱۸۴۰۳۴۶پرداخت کنند.

کد خبر 76365

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد