گلستان| پیام تبریک مدیرکل بهزیستی به مناسبت فرارسیدن  هفته قوه قضائیه

هرگاه قضاوت می‏ کنید، عادلانه قضاوت کنید و هرگاه سخن می ‏گویید، نیکو بگویید، زیرا خداوند نیکوکار است و نیکوکاران را دوست دارد. «پیامبراکرم ص؛ نهج الفصاحه، ح ۲۰۰٫»

قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش ها، کرامت انسانی و آزادی های مشروع شهروندان ایفا نموده است و در راستای اجرای عدالت در چهار دهه گذشته یاران بسیاری را تقدیم انقلاب و تحقق حکومت عادلانه اسلامی نموده است که شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، گواهی روشن براین مدعاست.

از دیدگاه اسلام، منصب قضاوت، ظریف ترین، حسّاس ترین و مهم ترین جایگاه های اجتماعی در جامعه است و می توان مهم ترین انتظار مردم را از قوه قضاییه، تأمین سلامت اجتماعی و برقراری امنیت و عدالت در جامعه به شمار آورد. اجرای عدالت و تأمین امنیت، از چنان اهمیتی برخوردار است که باید آن را معیار مدنیت و پیش نیاز هر گونه توسعه و مایه قوام و دوام جامعه قلمداد نمود.

بدینوسیله اینجانب با گرامی داشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و یاران باوفایش، هفته قوه قضائیه را به مجموعه متعهد و خدوم در قوه قضائیه و دست اندر کاران امر قضا تبریک عرض نموده و موفقیت و تائیدات الهی را در مسیر خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران آرزومندم .

ابراهیم غفاری مدیرکل بهزیستی استان گلستان

کد خبر 762

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد