پاکدشت| افتتاح طرح اشتغالزایی گروه همیار

گروه همیار ریحون در راستای توانمند سازی زنان سرپرست خانوار و ایجاد کسب و کارهای کوچک در مسکن مهر شهرستان با حضور جواد آخوندی معاون سیاسی و انتظامی فرماندار، رئیس اداره بهزیستی، کارشناس مسئول امور اجتماعی و کارشناس دفتر زنان بهزیستی افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، نادره افشارها رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت در افتتاح این مرکز گفت: در این طرح زنان سرپرست خانوار با تشکیل گروه های ۵ نفره اقدام به آغاز فعالیت در تولید محصولات خانگی سلامت می کند.

افشارها هدف از ایجاد و تشکیل گروه همیار را توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده آنان را به لحاظ روانی، اقتصادی و اجتماعی خیلی مهم عنوان کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: در این راستا مبلغ یک میلیارد و سیصد میلیون ریال کمک بلاعوض از طرف سازمان بهزیستی در راستای توانمند سازی آنها پرداخت شده است.

گفتنی است، گروه همیار جمعی از افراد که با یکدیگر دارای هدف مشترک بوده و می کوشند تا نیاز های فردی و گروهی خود را از طریق کوشش جمعی تامین نمایند ودارای کنش دو سویه و متقابل بوده و اغلب بین افراد با توانایی های کم و بیش یکسان صورت گرفته و یا کسانی که بتوانند توانایی های همدیگر را تکمیل یا کمبود های یکدیگر را جبران کنند فعالیت می کنند.

کد خبر 76001

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد