سیاهکل | نمایشگاه عرضه دستاوردها و توانمندی مددجویان بهزیستی در سیاهکل برپا شد

در آستانه فرا رسیدن فصل بهار و عید باستانی نوروز ، نمایشگاه عرضه دستاوردها وتوانمندی‌ توانخواهان و مددجویان تحت حمایت بهزیستی با همکاری اداره بهزیستی شهرستان سیاهکل و مرکز خدمات مثبت زندگی کد۹۳۰۵ به مدت سه روز در شهرستان سیاهکل بر پا شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان ؛ ژیلا فقیه رئیس اداره بهزیستی شهرستان سیاهکل ضمن بازدید از این نمایشگاه و تقدیر و تشکر از عزیزانی که با تلاش فراوان محصولات خود را آماده و عرضه نمودند اظهار داشت : این نمایشگاه با هدف عرضه محصولات و صنایع دستی و تولیدی جامعه هدف و شناساندن توانمندی این عزیزان می برپا شد و برای عرضه توانمندی جامعه هدف بهزیستی همواره می بایست تداوم این روند در دستور کار قرار گیرد.

همچنین صباح مهدی پور رئیس اداره حراست بهزیستی استان گیلان نیز  از این نمایشگاه بازدید داشت و با عوامل برپایی این نمایشگاه از نزدیک گفتگو کرد و مباحثی را در خصوص بهبود کیفیت برپایی نمایشگاه عنوان کرد.

گفتنی است در این نمایشگاه محصولاتی همچون  سفال ،عروسک های  دست ساز ،لباس محلی، ترشیجات، شمع ، نان محلی و سایر اقلام و صنایع دستی  برای فروش، در معرض دید عموم گذاشته شد.

کد خبر 75901

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد