اخذ مجوز ۱۹۶۵ سهمیه استخدامی برای سازمان بهزیستی در سراسر کشور/افرایش فوق العاده ویژه برای مشاغل اختصاصی به میزان ۵۰ درصد و ۳۵ درصد برای مشاغل عمومی

نشست تخصصی مدیران و کارشناسان نیروی انسانی بهزیستی استان ها از سراسر کشور با حضور رئیس سازمان بهزیستی و مدیران و کارشناسان اداره کل نیروی انسانی و پشتیبانی ستاد بهزیستی کشور، صبح سه شنبه ۱۶ اسفند ماه جاری در ساختمان شماره دو بهزیستی(کوه نور) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در این نشست با تأکید بر این که موضوع بهزیستی تکافل اجتماعی است، گفت:تکافل به این معناست که هر انسانی در قامت یک عائله برای حکومت اسلامی نیاز خود را اعلام کند، دولت باید این نیاز را بشنود و در حد امکان خود برآورده کند و این امر به ساز و کار و ساختاری نیاز دارد که پاسخگوی این نیازها باشد.

وی با اشاره به اخذ ۱۹۶۵ نفر سهمیه استخدامی برای ادارات شهرستانی، استانی، شیر خوارگاه ها و مراکز اورژانس اجتماعی و مدیران و همچنین برقراری و یا افزایش درصد فوق العاده ویژه برای مشاغل اختصاصی و عمومی و  واحدهای عملیاتی سازمانی، کسب مجوز به کارگیری نیروی امریه در بهزیستی و... گفت:با توجه به اتفاقات خوب، اثر بخش و امید آفرینی که در حوزه نیروی انسانی بهزیستی انجام گرفته اولین تکلیف شما سپاسگزاری از خداوند و بعد از آن، انتقال این شادمانی در سطوح مختلف استانی و شهرستانی و انتشار حس خوب در سازمان است.  

قادری گفت:اساس کار بهزیستی مبتنی بر طرح های تحولی است و ما موظف به بهره ور کردن سازمان بهزیستی، حذف اقدامات عبث و بیهوده و تبدیل سازمان به ساختاری حرفه ای و چابک و رسا برای پیشبرد اهداف و روان سازی خدمات آن است. در حدود ۱۹ هزار نفر پرسنل که در کنار هم  تمشیت جامعه آماری سازمان با ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر عائله در قالب افراد دارای معلولیت، بی پناهان و بی سرپرستان و... و. را بر عهده داریم و مایه افتخار ماست که به این نوع عائله در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت رسانی کنیم.

وی افزود: مشخص شدن نقش هر یک از این ۱۹ هزار نفر پرسنل در شرایط و احوال هر یک از ۷ میلیون نفر از جامعه آماری ما و تراز این نقش موضوع بسیار مهمی است و باید دمای داخل سازمان را با دمای جامعه هدف تراز کنیم و باید  انبساط خاطر و روحیه ویژه در این خانواده ها، علی رغم محدودیت هایی که در منابع مالی کشور وجود دارد، به چشم بیاید.

رئیس سازمان بهزیستی کشور بر اهمیت مسلح شدن نیروهای انسانی به ابزارهای حرفه ای تاکید کرد و گفت: لازم است که افزایش آگاهی ها متناسب با نیازها و راهبردهای فعلی جامعه برای همکاران دیده شود و همکاران ما صاحب مهارت حرفه ای موثر باشند. نسخه عملیاتی کار ما در شناسنامه کاری همکارانمان باشد و این شناسنامه کاری به صورت هوشمند رصد شود.

وی در خصوص کسب مجوز استخدامی برای بهزیستی گفت:  افتخار بزرگی است که این عدد بی بدیل و سنگین در اختیار سازمان بهزیستی قرار گیرد و با توجه به اینکه این موضوع با دستور مستقیم رئیس جمهور آغاز شد؛ از شخص رئیس جمهور و همچنین پیگیری های ویژه مسئولان سازمان اداری و استخدامی کشور تشکر می کنم. همچنین از اقداماتی که دکتر افشاری (مدیر کل نیروی انسانی بهزیستی کشور) انجام داده اند و من نام آن را «مجاهدت» می گذارم، تشکر می کنم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور همچنین در خصوص افزایش حقوق برخی مشاغل با برقراری فوق العاده ویژه و یا افزایش درصد آن، گفت : با این افزایش حقوق می توانیم بگوییم که تا حدودی به سمت عدالت حرکت می کنیم و مهم و ارزشمند است که پرسنل ما در مشاغل اجرایی و عملیاتی، که مستقیما با مردم کار می کنند، بیشترین بهره مندی را داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت موضوع تبیین در کلام مقام معظم رهبری گفت: موضوعاتی که امروز اعلام می کنیم، پس از یک سال کار حرفه ای و مجاهدت یک ساله از شخص رئیس جمهور تا امور اداری و استخدامی؛ مطرح می شود و پس از عمل، عنوان و تبیین می کنیم. کار بزرگ و بسیار مهمی است که بیش از ۱۹۰۰ نفر به صورت حرفه ای به ساختار سازمانی ما اضافه می شود.

کد خبر 75464

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =