تجلیل از مدیرکل بهزیستی بعنوان طلایه دارا اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح

در همایش تجلیل از طلایه داران اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح استان با حضور مسئولین استانی؛ از مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

همایش تجلیل از طلایه داران اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح استان؛  بواسطه عقب ماندگی چشمگیر در استان از مدیران با اندیشه و اقدامات  محرومیت زدایی و فعال در این عرصه تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد:  همایش تجلیل از طلایه داران اقتصاد مقاومتی  با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یاسوج؛ معاون هماهنگی  امور عمرانی استانداری ،فرمانده سپاه فتح استان ، فرماندار یاسوج، جمعی از مدیران فعال اقتصادی و گروه های جهادی برتر در سالن سپاه فتح استان  برگزار شد.

در این همایش که با هدف تجلیل از مدیران فعال و گروه های برتر جهادی بواسطه اقدامات تاثیر گذار در سطح استان و توجه ویژه آنان به محرومین برگزار شد از مدیرکل بهزیستی استان تقدیر ویژه  بعمل آمد.

متن لوح سپاس:

مقام معظم رهبری(مدظله العالی):

" ما، جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم".

جناب آقای محمدکریم آریا

مدیرکل محترم بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد

پس از ستایش پروردگار؛ همانا جهاد در راه خدا دری از درهای بهشت است که خدا آن را به روی دوستان مخصوص خود گشوده است.

بدینوسیله برخود لازم می دانم به مصداق حدیث شریف از مام رضا(ع):«مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ (عزَّوجلَّ)» از زحمات، تلاش ها و تعاملات سازنده جنابعالی در عرصه های فعالیت های محرومیت زدایی و خدمت رسانی سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و تشکر نمایم.

امید است با عنایت خاصه امام زمان(عج) و تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العلی)، همچون گذشته در پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل عظیم الشأن (ره) و شهدای عزیز موفق و پیروز باشید.

سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

کد خبر 75439

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد