ملارد| اجرای طرح تحکیم بنیان خانواده ویژه جامعه هدف

همزمان با اعیاد شعبانیه و به منظور افزایش سطح آگاهی زوجین و خانواده ها، طرح تحکیم بنیان خانواده با هدف بررسی روابط زوجین در پنج سال ابتدایی ازدواج با همکاری مرکز مشاوره نیک باور و نظارت معاونت توسعه و امور پیشگیری شهرستان ملارد اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران،  سرپرست بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تاکید بر اهمیت اقداماتی برای کاهش آسیبهای اجتماعی گفت: برگزاری دوره های آموزشی آگاهسازی نقش موثری در پیشگیری از آسیبهای بعدی مانند طلاق، مشکلات زناشویی، مشکلات فرزندان و... دارد.

داود فهیم افزود: این طرح یکی از ارزشمندترین طرح هایی است که تاکنون اجرا شده زیرا با شناسایی ۱۲ زوج که در پنج سال ابتدایی ازدواج هستند خدمات روانشناسی بصورت رایگان ارائه و تمامی مسائل و موارد زوجین توسط متخصصین بررسی می شود.

اعظم عینی مسئول امور پیشگیری با توضیح اینکه جلسات مشاوره به یک دوره محدود نشده و تا پایان پنج سال ادامه دارد گفت: موارد بسیاری در این طرح از سوی کارشناسان مرکز مشاوره نیک باور مورد سنجش و آموزش قرار می گیرد که از جمله آن می توان: تحکیم روابط زوجین، مهارت افزایی رفتاری، خدمات و مداخلات تخصصی روانشناختی و مشاوره و مددکاری، تقویت کارکرد های ارتباطی زوجین و... اشاره کرد.

کد خبر 75418

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد