پاکدشت| ایستگاه ارائه خدمات کارزار رسانه‌ای ملی پیشگیری از اعتیاد برپا شد

ارائه خدمات کارزار رسانه‌ای با هدف پیشگیری اولیه از مصرف مو اعتیادآور به نام" آیا دوست فرزندت را می‌شناسی" به‌مناسبت روز درختکاری در شهرستان پاکدشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری برنا از تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت در این خصوص گفت: کارزار رسانه‌ای ملی پیشگیری از اعتیاد «والد آگاه، فرزند ایمن» در روز درختکاری با هدف حساس سازی، آگاه‌سازی و اطلاع رسانی از راهبردهای مهم کارزار رسانه‌ای والد آگاه، فرزند ایمن صورت گرفت‌.

نادره افشارها گفت: آشنایی خانواده‌ها و والدین با مواد مخدر و نحوه برخورد با این پدیده و راهنمایی فرزندان از دیگر اهداف این کارزار ملی است.

وی با بیان اینکه اطلاعات خانواده‌ها در مورد اعتیاد و مواد مخدر بسیار کمتر از پیش‌بینی‌ها بوده، تصریح کرد: در اجرای این طرح اعضای تیم‌های اجتماع محور پیشگیری از اعتیاد با مراکز تحت نظارت همکاری می‌کنند تا اطلاع رسانی به گروه‌های مخاطب گسترش یافته و دانش و مهارت والدین پیرامون پیشگیری از اعتیاد افزایش یابد.

افشارها همچنین نقش والدین در آسیب‌های فرزندان را کلیدی و مهم دانست و افزود: برقراری ارتباط حمایتی و قوی بین والدین و فرزندان می‌تواند نقش اساسی در پیشگیری داشته باشد.

گفتنی است در این مراسم بروشور این کارزار که با محتوای اهمیت توجه والدین به فرزندان و پیشگیری از اعتیاد نوجوانان به مصرف مواد مخدر، توزیع شد.

کد خبر 75412

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد