لرستان| آیین کلنگ زنی احداث واحدهای مسکونی مددجویان سیل زده بهزبستی شهرستان چگنی

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: کلنگ 124 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی بر زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان،فاطمه زهرا توکلی صبح امروز در مراسم کلنگ زنی 124 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی که در منطقه دره بادام شهرستان چگنی و با حضور فرماندهان سپاه استان، فرماندار چگنی و شماری از مسؤولین محلی برگزار شد اظهار داشت: طی تفاهم‌نامه با بسیج مهندسی کشور در ساخت واحدهای مسکونی مددجویان بهزیستی 477 واحد در استان را در نظر داشتیم که با توجه به سیل اخیر، اولویت ساخت را برای سیل‌زدگان در نظر گرفتیم.

مدیرکل بهزیستی لرستان با اشاره به اینکه دولت به این افراد 40 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه می‌دهد، افزود: سازمان بهزیستی نیز به هر خانواده 10 میلیون تومان کمک بلاعوض اعطا می‌کند.

توکلی گفت: نقشه‌های این واحدها توسط بنیاد مسکن طراحی‌شده و نظارت نیز بر عهده بنیاد است.

وی خاطرنشان کرد: امروز کلنگ زنی یک واحد را انجام دادیم و به‌تدریج سایر منازل که تسهیلاتشان را دریافت کردند نیز عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

مدیرکل بهزیستی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در جریان سیل اخیر ساختمان بهزیستی و اورژانس اجتماعی شهرستان چگنی دچار آسیب شدید شده بود و امکان استقرار نیروها در آن وجود نداشت، افزود: با توجه به اینکه جامعه هدف بهزیستی برای انجام امورات خود ضرورت داشت که به اداره مراجعه کنند، لذا ما به‌صورت موقت اداره را در روستای برکه به همراه تجهیزات جدید مستقر کردیم.

توکلی خاطرنشان کرد: امروز با حضور مسوولان استانی و شهرستانی کلنگ ساختمان اداری بهزیستی شهرستان چگنی در 3 طبقه و زیربنای 850 مترمربع به زمین زده شد.

کد خبر 753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد