شهریار| برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از بیماری های دوران میانسالی

کارگاه سه روزه پیشگیری از بیماریها و معلولیتهای دوران میانسالی و سالمندی کارکنان بازنشسته نیروی هوایی ارتش در سالن اجتماعات بهزیستی شهرستان شهریار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، به همت واحد پیشگیری بهزیستی شهریار کارگاه آموزشی پیشگیری از معلولیتهای سالمندی و میانسالی ویژه ۴۵ نفر از بازنشستگان نیروی هوایی  ارتش جمهوری اسلامی با تدریس میرزایی مدیریت مرکز مثبت زندگی ۱۴۷۱۷ در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

محمد راحتلو مسئول پیشگیری اداره بهزیستی شهریار، هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را که سه روز متوالی انجام خواهد پذیرفت، بالابردن سطح آگاهی افراد بازنشسته میانسال و سالمند در مورد بیماریهایی همچون: آرتروز، سکته قلبی،   دیابت، فشارخون و کلسترول برشمرد.

شهریار| برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از بیماری های دوران میانسالی

مرجان میرزایی مدرس این کارگاه آموزشی ضمن تاکید بر عوامل آسیب زا، راههای کنترل و پیشگیری و انجام ورزشها و حرکت اصلاحی را برای دستیابی به نتیجه مطلوب مورد بررسی قرار داد و اظهار داشت؛ در این کارگاهها افزایش آگاهی از سلامت دوران سالمندی و تغییر رفتارهای مربوط به سلامت در دوران میانسالی و سالمندی و ارتقای کیفیت زندگی در این دوران، آموزش داده می شود.

کد خبر 74569

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد