شاهین شهر و میمه| المپیاد ورزشی ویژه معلولین در شاهین شهر برگزار می‌شود

با هدف شناسایی معلولین مستعد، پرورش استعدادهای ورزشی و قهرمان پروری جلسه هم‌اندیشی با حضور رئیس اداره بهزیستی، مسئولین اداره ورزش و جوانان شهرستان، نمایندگان اداره آموزش و پرورش استثنایی شاهین‌شهر و همچنین نماینده شهرداری در بهزیستی شاهین شهر برگزار شد.   

به گزارش روابط عمومی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به  اهمیت ورزش، گفت: اهمیت ورزش برای افراد جامعه و به خصوص معلولین بسیار بالا و بر  توانمندسازی آنان موثر است.

محمدحسین قربانی ادامه داد: شناسایی معلولین توانمند و علاقه‌مند رشته‌های ورزشی، ساماندهی آنها در تیم‌های مختلف و معرفی مربی‌های برتر در حوزه ورزش می‌تواند زمینه حضور فعال و پررنگ آنها را در جامعه فراهم نماید، که این امر تنها با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت‌های  ورزشی جانبازان و معلولین میسر می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان با نوید این که المپیاد ورزشی ویژه جانبازان و معلولین در شهرستان برگزار خواهد شد افزود: در راستای توانمندسازی معلولین و افزایش اعتماد به نفس این افراد وظیفه داریم که موضوع ورزش را به صورت جدی پیگیری نماییم و در این خصوص حمایت‌های مسئولین شهرستان را نیاز داریم.

حمیدرضا یعقوبی ضمن برشمردن رشته‌های ورزشی قابل اجرا برای معلولین و جانبازان از اجرای المپیاد ورزشی ویژه به عنوان یک گام مهم یاد نمود.

سپس هر یک از نمایندگان به ارائه پیشنهادات و معرفی ظرفیت‌های انسانی و ورزشی خود پرداختند.

شاهین شهر و میمه| المپیاد ورزشی ویژه معلولین در شاهین شهر برگزار می‌شود

کد خبر 73507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد