استعدادیابی توانخواهان هنرمند و به کارگیری آن ها در سطح ملی و بین المللی

محمد نصیری مدیر کل بهزیستی استان تهران در مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره تئاتر معلولین آفتاب و هنرمندان دارای معلولیت عنوان کرد، شناسایی جامعه هدف توانمند سازمان بهزیستی باید در سطح ملی و بین المللی انجام شود و قابلیت اجرایی داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره تئاتر افراد دارای معلولیت آفتاب با حضور محمد نصیری مدیر کل بهزیستی استان تهران،   یوسف رضایی معاون امور توانبخشی، فاطمه ارزانیان معاون امور اجتماعی و دیگر مسئولین در سالن اجتماعات شهید سلیمانی بهزیستی استان تهران برگزار شد.

محمد نصیری در این مراسم اظهار داشت: معاونت توانبخشی باید زیرساخت هایی لازم  را برای خانواده های معلولین هنرمند فراهم کند تا این افراد که دارای توانایی بوده مورد شناسایی قرار بگیرند و در سطح ملی و بین المللی از این ظرفیت ها استفاده و آنها را به جامعه معرفی کنیم.

استعدادیابی توانخواهان هنرمند و به کارگیری آن ها در سطح ملی و بین المللی

وی در ادامه افزود: جلسات شناسایی جامعه هدف توانمند باید به صورت ماهیانه و مداوم برگزار شود و از نهادهای دیگر نیز مطالبگری های لازم برای استعداد یابی و شناساندن این عزیزان به جامعه انجام شود.

نصیری افزود: همانطور که در بحث مناسب سازی و اشتغال  افراد دارای معلولیت مطالبه گر هستیم باید در زمینه استعداد سنجی هنرمندان جامعه هدف نیز این مطالبه گری را داشته باشیم.

استعدادیابی توانخواهان هنرمند و به کارگیری آن ها در سطح ملی و بین المللی

مدیر کل بهزیستی استان تهران در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه زیر ساخت های توانمندی سازی افراد دارای معلولیت وجود دارد؛ بیان داشت: باید با برنامه ریزی هایی که در بهزیستی استان تهران انجام می شود، حمایت های مالی لازم را از افراد دارای معلولیت هنرمند و توانمند داشته باشد تا بتوانیم در سطح ملی و بین المللی نمود داشته باشیم.

استعدادیابی توانخواهان هنرمند و به کارگیری آن ها در سطح ملی و بین المللی

یادآوری می شود، این مراسم شامل برنامه هایی چون: قرائت قرآن، مجری گری، اجرای سرود، دکلمه و موسیقی بود و ویژگی اصلی این برنامه این بود که توسط افراد دارای معلولیت هنرمند برگزار شد و گروه سرود دستان بینا شهرستان بهارستان نیز در این مراسم اجرا داشتند و  برگزیدگان جشنواره تئاتر معلولین آفتاب و افراد دارای معلولیت در پایان مراسم توسط مسئولین مورد تقدیر قرار گرفتند.

کد خبر 73493

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد