رودان | افتتاح غرفه توانخواهان بهزیستی رودان

نمایشگاه صنایع دستی بخش جغین رودان با عنوان بازارچه صنایع دستی و با مشارکت اقشار و گروههای مختلف مردمی در جغین برپا شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ حمیده بازگشا جاودان رییس اداره بهزیستی شهرستان رودان در حاشیه آیین افتتاح غرفه ویژه صنایع دستی مددجویان بهزیستی در جغین رودان اظهار کرد: قابلیت، فرصت و انگیزه سه عنصر اصلی هستند که در ارزیابی یک نمایشگاه باید به آن‌ها توجه کرد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه فرصت خوب نمایش خلاقیت‌ها، هنر و سلیقه هنرمندان صنایع دستی است، با اشاره به اینکه سطح نمایشگاه باید روز به روز بالاتر رود، مطرح کرد: حضور هنرمندان بخش های دیگر و مشارکت مددجویان دیگر موسسات شهرستان رودان می‌تواند در ارتقای سطح کیفی نمایشگاه‌ موثر باشد.

بازگشا جاودان با اشاره به اعتبار تخصیصی از محل توانبخشی مبتنی بر جامعه جهت اشتغال معلولین ، و نمایش دستاورد این قشر در نمایشگاه ، رویکردی همه جانبه جهت جلب مشارکت معلولین در جامعه می باشد.

گفتنی است نمایشگاه صنایع دستی بخش جغین رودان با عنوان بازارچه صنایع دستی و با مشارکت اقشار و گروههای مختلف مردمی در جغین برپا شد . در غرفه بهزیستی، تولیدات و هنر های تجسمی مددجویان تحت پوشش بهزیستی به نمایش گذاشته شده است و عموم مردم می توانند تا ۲۲ بهمن برای بازدید به مجتمع مراجعه کنند.

کد خبر 73459

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد