ملارد| افتتاح مرکز درمان و توانبخشی بیماران اعصاب و روان

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و با حضور جابر کریمی فرماندار، خوبانی امام جمعه ملارد، خوبرو امام جمعه صفادشت، داود فهیم راد سرپرست بهزیستی ملارد و سایر مسئولین ساختمان جدید مرکز نگهداری از بیماران اعصاب و روان رهنما با ظرفیت نگهداری یکصد و ۲۰ بیمار به مدیریت غلامرضا ذاکری پور افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود فهیم راد ضمن توضیح اینکه در حال حاضر ۱۴ مرکز نگهداری توانبخشی ویژه بیماران اعصاب و روان در شهرستان ملارد فعال هستند گفت: بیش از هفتصد بیمار در این مراکز پذیرش شده که یارانه (هزینه نگهداری) حدود چهارصد نفر از آنها توسط سازمان بهزیستی تامین می شود.

وی افزود: ساختمان قبلی این مرکز گنجایش این تعداد بیمار را نداشته و با اقدامات انجام شده از سوی مدیریت مرکز و همکاری و حمایت مسئولین شهرستانی بیماران به ساختمان جدید که با بودجه ای بیش از دویست میلیارد ریال در ساختمانی به وسعت یک هزار و هشتصد مترمربع ساخته شده منتقل گردیده اند.

سرپرست بهزیستی شهرستان ملارد با بیان اینکه ۶۰ نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم در این مرکز اشتغال یافته اند گفت: علاوه بر نگهداری از بیماران اعصاب و روان اقداماتی مانند: خدمات روانشناسی، مددکاری، کار درمانی و... در این مرکز انجام می گیرد.

کد خبر 73440

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد