آئین افتتاحیه 2 طرح به نمایندگی از  240 طرح اشتغالزایی در یاسوج

آئین افتتاح 44 طرح اشتغالزایی مددجویان بهزیستی در استان با اعتبار هر طرح به مبلغ 100 میلیون تومان ؛ و اعتبار 50 میلیون تومان جهت توسعه طرح به  برخی مشاغل اختصاص به همت اداره بهزیستی شهرستان بویراحمد داده شد.

آئین افتتاح 44 طرح اشتغالزایی مددجویان بهزیستی در استان با اعتبار هر طرح به مبلغ 100 میلیون تومان ؛ و اعتبار 50 میلیون تومان جهت توسعه طرح به  برخی مشاغل اختصاص به همت اداره بهزیستی شهرستان بویراحمد داده شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد: امروز 17 بهمن ماه 1401 همزمان با ششمین روز از گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی  تعداد 2 طرح به نمایندگی از  242 طرح اشتغالزایی که 42 طرح  آماده بهره برداری  ویژه دهه فجر 1401 می باشد؛  در آیینی  با حضور شهرام مهدوی مطلق، فرماندار شهرستان بویراحمد؛ محمدکریم آریا  مدیرکل بهزیستی ؛ سید محسن مظلومی  معاون هماهنگی موسسات غیر دولتی، مشارکت‌های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی استان و اسماعیل دامیار رئیس اداره بهزیستی شهرستان بویراحمد بصورت نمادین افتتاح شد.

*اولین طرح اشتغالزایی با عنوان رستوران و بیرون توسط فرماندار و مدیرکل بهزیستی افتتاح گردید.

محمدکریم آریا مدیرکل بهزیتسی استان در آئین افتتاح طرح های مذکور اظهار داشت: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تعدای از طرح های اشتغالزایی مددجویان که قابلیت بهره برداری داشت، امروز با افتتاح دو طرح از مجموع 44 طرح شروع بکار خواهند کرد.

آریا افزود: طرح های اشتغالزایی توسط جامعه هدف بهزیستی که تلاش زیادی برای خودکفا شدن دارند،  بصورت ویژه حمایت می شوند و بهزیستی استان،  در راستای سیاست های ابلاغی و رسالت اصلی  سازمان، تمام تلاش خود را جهت توانمندسازی این قشر انجام خواهد داد.

آریا حمایت و صیانت از اشتغال ایجاد شده را بسیار مهمتر از ایجاد اشتغال دانست و گفت:  تقویت جامعه هدف جزء اولویت های  سازمان بهزیستی است و ماتلاش می کنیم باتوجه به محدودیت هایی که سازمان بهزیستی دارد ، از ظرفیت تمامی دستگاه ها و مجموعه های دولتی بویژه  مجموعه فرمانداری  استفاده کنیم تا حمایت از از خدمات و دستاوردهای افراد تحت پوشش بهزیستی استان را ضمن اطلاع رسانی به مجموعه تحت نظارت خود ،  آن را بعنوان تکلیفی جهت حمایت از طرح های اشتغالزایی  جامعه هدف بهزیستی  قرار دهند .

شهرام مهدوی مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد نسبت به اقدامات  صورت گرفته بهزیستی استان اظهار امیدواری کرد و خواستار استمرار این روند در کنار تلاش مضاعف دستگاه تحت امر خود شد تا شعار و سرلوحه بارز بهزیستی یعنی بهتر زندگی کردن، هر چه بهتر محقق گردد.

 فرماندار بویراحمد در ادامه افزود: چنانچه مشکلات موجود و احتمالی در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و مسائل مرتبط با ایجاد و ثبات اشتغال، به صورت مکتوب اعلام شود؛ دستگاه های خدمات رسان با تعامل و جدیت بیشتر نسبت به جامعه هدف بهزیستی، در جلسات شورای اداری، حضور خواهند یافت.

*دومین طرح اشتغالزایی با عنوان باشگاه ورزشی ستارگان ؛ با حضور مدیرکل و معاون هماهنگی موسسات غیر دولتی، مشارکت‌های مردمی و اشتغال توسط رئیس اداره بهزیستی شهرستان بویراحمد افتتاح گردید.

مدیرکل بهزیستی با حضور در محل افتتاح دومین طرح با اشاره به اهمیت نظارت مستمر و حمایت از اشتغال های ایجاد شده  اظهار داشت: سازمان بهزیستی علاوه بر وظایف و رسالتهایی که بر عهده دارد، محدودیت هایی نیز در پیش رو دارد؛  اما از آنجایی که با دیدن این طرح ها، نور امید در دل مردم و کارکنان بهزیستی روشن می گردد، و خاطر آنها را از بسیاری جهات آسوده می کند. وی در ادامه به معاونین و کارشناسان  ادارات بهزیستی استان و شهرستان ها تاکید کرد تا شغلهای با ثبات جامعه هدف را مورد توجه و حمایت ویژه ای قرار دهند و آنها را در قالب توسعه طرح و  یا تفاهم نامه ارائه کنند، تا از ظرفیت و خدمات بالقوه جامعه هدف استفاده مطلوب تری صورت گیرد. ایشان در پایان از مدیرت طرح اشتغالزایی باشگاه درخواست کردند تا با ارائه تفاهم نامه ای، تخفیفات خاص برای کارکنان بهزیستی و خدمات رایگان برای جامعه هدف را به گونه ای در اقدامات خود جای دهد که متحمل ضرر نگردد.

طرح های افتتاح شده نمادین ،  به مناسبت گردامیداشت دهه فجر ؛ شامل: 

(1) افتتاح طرح اشتغالزایی رستوران و بیرون بر "مستر شف" با حمایت اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد (اداره بهزیستی شهرستان بویراحمد)

(2) افتتاح طرح اشتغالزایی باشگاه ورزشی ستارگان  با حمایت اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد(اداره بهزیستی شهرستان بویراحمد)

کد خبر 73397

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد