اصفهان| دیدار با خانواده شهید علی قوچانی فرمانده تیپ یکم لشکر ۱۴ امام حسین( ع)

به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و بزرگداشت مقام مددکار اعضای شورای معاونین و جمعی از کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان اصفهان با حضور در خانه شهید علی قوچانی فرمانده تیپ یکم لشکر ۱۴ امام حسین (ع) با مادر این شهید که از مددکاران بنام در تاریخ انقلاب اسلامی می‌باشند، دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان اصفهان صبح امروز همزمان با ایام‌الله دهه فجر و به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و بزرگداشت مقام مددکار اعضای شورای معاونین و جمعی از کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان اصفهان با حضور در خانه شهید علی قوچانی فرمانده تیپ یکم لشگر ۱۴ امام حسین علیه السلام  با مادر این شهید که از مددکاران بنام در تاریخ انقلاب اسلامی می باشند دیدار کردند.

در این دیدار مادر بزرگوار این شهید ضمن ابراز خرسندی از دیدار با کارکنان بهزستی اصفهان به بیان یاد و خاطرات دوران قبل و بعد از انقلاب پرداخت و اشاره‌ای به تلاش‌های انقلابی و جهادی علی قوچانی در سال‌های ابتدای جنگ تحمیلی داشت.

 وی یکی از ویژگی بارز شهید قوچانی را بی‌رغبتی به تجملات دنیا  برشمرد و افزود: همیشه معتقد بود: تجملات و دلبستگی به دنیا مانع فهمیدن مراد و هدفمان از گفتن «رَبَّنَا آتِنَا» می شود.

به مادر گفته بود: مادر جان! در زیارت بقیع از خدا خواسته‌ام این دو متر زمینی که اوّلین منزل آخرت است، شامل من نشود.

 مادرش می‌گفت: علی عاشق خدا بود و چیزهای دیگر در نظرش جلوه‌ای نداشت به مادرش گفته بود خدا هر که را دوست دارد جسم و روحش را با هم می‌برد، به گفته مادرش علی به آرزویش رسید و گلوله توپ او را به نور تبدیل و به خدا پیوست .

در ادامه این دیدار جواد سلمانی مدیر بهزیستی شهرستان اصفهان ضمن تقدیر و تجلیل از مادر شهید قوچانی به منظور افتخار دیدار با ایشان گفت: امروز مقارن با بهمن، ماه پیروزی افتخار آن را داریم که در خدمت مادری از شیرزنان ایران باشیم، مادر شهید سردار حاج علی قوچانی که خود نیز در جبهه مبارزه حق علیه باطل نقش بسزا و موثری داشته اند .

 وی افزود: به نوبه خود و به عنوان فرزندی از خطه ایران شهادت شهید علی قوچانی فرمانده تیپ یکم لشکر ۱۴ امام حسین (ع) را به مادر بزرگوار این شهید تبریک و به ایشان به عنوان یک مددکار و شیر زن ایرانی مبارز، افتخار می‌کنم و برای‌شان آرزوی سلامتی ، موفقیت و سربلندی داریم.

اصفهان| دیدار با خانواده شهید علی قوچانی فرمانده تیپ یکم لشکر ۱۴ امام حسین( ع)

کد خبر 73381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد