برگزاری جشنواره غذای سالم بومی محلی در کامیاران

در راستای گرامیداشت دهه مبارک فجر، جشنواره غذاهای سنتی در محل سالن کانون فاطمیه شهرستان کامیاران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان : در شانزدهم بهمن ماه سال جاری ، جشنواره غذای محلی و سنتی، با حضور فرماندار، معاون فرماندار، فرماندهی سپاه و روسای ادارات آموزش و پرورش، اداره کار، ورزش و جوانان، کمیته امداد، بنیاد شهید، تبلیغات اسلامی و رییس و پرسنل بهزیستی این شهرستان برگزار گردید.

در این جشنواره سی نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش با پختن غذاهای محلی نظیر آش رشته، ترخینه، آش دوغ، دولمه ، کوفته ، نان محلی و... به رقابتی دوستانه در محیطی شاد و صمیمی پرداختند.

رییس اداره بهزیستی کامیاران بعد از خوشامد گویی به میهمانان و تبریک دهه ی مبارک فجر به اهمیت تغذیه سالم و فواید غذاهای سنتی در ارتقاء شاخص های سلامت اشاره کرد و هدف از اجرای چنین مراسماتی را علاوه بر تقویت روحیه نشاط و شادابی، ترویج فرهنگ استفاده ازغذاهای سالم دانست.

وحیده باتمانی این فرصت را مغتنم شمرد و جهت آگاهی بخشی هرچه بیشتر زنان سرپرست خانوار در طول سخنان خود به معرفی بیشتر خدمات اورژانس اجتماعی پرداخت و بیان داشت: شهروندان می توانند هرگونه کودک آزاری، خشونت علیه زنان و سایر مشکلات خانوادگی را با شماره گیری 123 با اورژانس اجتماعی این شهرستان در میان بگذارند تا بتوانند از خدمات مشاوره ای و روانشناسی و مداخلات سودمند و به موقع نیروهای اورژانس اجتماعی بهره مندگردند.

در پایان بعد از چشیدن غذاها و امتیاز دهی توسط کارشناسان جوایزی از طرف اداره بهزیستی به شرکت کنندگان اهدا گردید.

برگزاری جشنواره غذای سالم بومی محلی در کامیاران

برگزاری جشنواره غذای سالم بومی محلی در کامیاران

برگزاری جشنواره غذای سالم بومی محلی در کامیاران

منبع : روابط عمومی بهزیستی استان کردستان

کد خبر 73378

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد