رودسر | افتتاح یک طرح خود اشتغالی در بخش کلاچای شهرستان رودسر

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر یک طرح اشتغالزایی پرواربندی گوساله در بخش کلاچای شهرستان رودسر با حضور دکتر باقرزاده معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، پیمان محمدی پور رئیس اداره بهزیستی شهرستان رودسر، بخشدار ، امام جمعه بخش کلاچای، اعضای شورای شهر و سایر مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ پیمان محمدی پور در آیین افتتاح این طرح اشتغالزایی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر از افتتاح سایر طرح های اشتغالزایی و مسکن مددجویی به مناسبت دهه فجر در راستای خدمتگزاری و تکریم جامعه هدف خبر داد.

وی در ادامه عنوان داشت: در سالجاری بالغ بر ۱۰۰ نفر از تسهیلات اشتغالزایی به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد تومان بهره مند گردیده اند که یک طرح پرواربندی گوساله به صورت نمادین در بالانوده بخش کلاچای افتتاح خواهد شد.

پیمان محمدی پور با عنوان این مطلب که دهه فجر فرصتی مناسب برای ارائه دستاوردهای سازمان بهزیستی است خاطر نشان کرد: در ایام دهه فجر علیرغم بهره برداری از طرح های خوداشتغالی، تحویل کلید منازل مددجویی نیز از برنامه های دیگر اداره بهزیستی شهرستان می باشد.

گفتنی است این طرح اشتغالزایی با حضور مسئولین و اصحاب رسانه افتتاح گردید و مقرر گردید در خصوص برخی از مشکلات و مسائل موجود نیز مساعدت لازم صورت گیرد.

کد خبر 73315

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد