تفاهم‌نامه همکاری گازرسانی به منازل مددجویان هرمزگان امضا شد

تفاهم نامه طرح لوله کشی داخلی گاز منازل مددجویان استان هرمزگان بین شرکت گاز، مدیران کل سازمان بهزیستی و کمیته امدادامام خمینی (ره) امضا شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت ملی گاز، کمیته امداد و بهزیستی هرمزگان برای گازرسانی به منازل مددجویان تحت پوشش در ایام گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروری انقلاب اسلامی و دهه فجر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس امضا شد .

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس، اظهار داشت: این طرح، کار بسیار خوب و قابل تحسینی است که شرکت گاز استان هرمزگان در استان جلودار شده و سایر دستگاه های اجرایی نیز می بایست چنین طرح های خلاقانه ای برای افراد نیازمند جامعه از جمله مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) ، پیاده سازی کنند.

وی بیان کرد: با اجرا و گسترش چنین الگوهای خوبی می توان بخشی از آلام و رنج های مردم را کاهش داد و باتوجه به این که  در ایام الله دهه مبارک فجر، این تفاهم نامه عملیاتی می شود، یک نعمت بزرگ  به عنوان هدیه این ایام، به نیازمندان جامعه، تقدیم می شود.

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان نیز در حاشیه مراسم امضای این تفاهم نامه همکاری گفت : در این طرح، در راستای مصوبات سفر ریاست جمهوری و دولت سیزدهم به استان هرمزگان در زمستان سال ۱۴۰۰ و ایفای مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت، شرکت ملی گاز ایران و استان هرمزگان،به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی، تسهیلات بلاعوض لوله کشی گاز داخلی منازل، اعطا می شود.

وی افزود: تسهیلات بلاعوض لوله کشی گاز به میزان یکصد میلیون ریال به مددجویان واجد شرایط  این دو مجموعه تعلق می گیرد که در مناطقی از استان زندگی می کنند که زیر ساخت های لازم برای گازرسانی ایجاد شده و اکنون آن منطقه از نعمت گاز طبیعی برخوردار است.

کد خبر 73299

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد