برگزاری چهارمین جلسه دبیرخانه رصد آسیب‌های اجتماعی در بهزیستی خراسان رضوی

چهارمین جلسه دبیرخانه رصد آسیب‌های اجتماعی بهزیستی استان خراسان رضوی با حضور اعضای دبیرخانه برگزار گردید. در این جلسه کلیه اعضا به بیان نظرات و اقدامات ذیل دستگاه مربوطه و مرتبط با برنامه پرداختند و آمادگی خود را جهت همکاری در اجرای برنامه اعلام نمودند.

دکتر مسعود فیروزی، مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی در ابتدای جلسه گفت: نظرات دستگاه‌های متولی در حوزه آسیب‌های اجتماعی بایستی همواره در برنامه‌ریزی‌ها مد نظر قرار گیرد. همچنین در خصوص بخش مصاحبه با گروه مطلعین ذیل برنامه نیز بایستی اهتمام ورزید زیرا أخذ نظرات افراد در خصوص موضوع آسیب‌های اجتماعی بدون سوگیری و استفاده از اطلاعات دیگران بسیار حائز اهمیت است.

معاون امور توسعه و پیشگیری بهزیستی خراسان رضوی درخصوص مهم‌ترین مباحث مطرح شده در این جلسه، گفت: مباحث مطرح شده در این جلسات با محوریت معرفی برنامه احصاء تعیین کننده‌های استانی آسیب‌های اجتماعی و همکاری نمایندگان دستگاه‌های متولی در راستای اجرای فرآیند برنامه مذکور با مرکز تعیین شده جهت اجرا مطرح گردید.

برگزاری چهارمین جلسه دبیرخانه رصد آسیب‌های اجتماعی در بهزیستی خراسان رضوی

غلامحسین دلبری در ادامه ضمن بیان اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای این برنامه نسبت به همکاری دستگاه‌های مرتبط با آسیب‌های اجتماعی در فرآیند تعریف شده ذیل برنامه مذکور با مرکز تحقیقات علوم اجتماعی موثر بر سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد که به عنوان مرکز مجری برنامه از سوی بهزیستی تعیین گردیده است، تأکید نمودند.

در انتهای جلسه نیز آقای دکتر ورمقانی، رئیس مرکز تحقیقات علوم اجتماعی موثر بر سلامت ضمن معرفی مرکز و سوابق کاری بر اجرای مطلوب برنامه با توجه به فرآیندهای تعریف شده همکاری دستگاه‌های مرتبط با موضوع تاکید داشتند.

برگزاری چهارمین جلسه دبیرخانه رصد آسیب‌های اجتماعی در بهزیستی خراسان رضوی

کد خبر 73192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد