چهارباغ | اختتامیه مراسم همیار مادر و کودک شهرستان چهارباغ برگزار شد

روز پنجشنبه مورخ ۱۳ بهمن ماه همزمان با اولین روز ایام الله دهه مبارک فجر اختتامیه مراسم همیار مادر و کودک ویژه مادران باردار و مادران دارای فرزند تا ۳ سال همزمان با میلاد با سعادت امام علی (ع) در مرکز مثبت زندگی ( مهدی آباد ) شهرستان چهارباغ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛«احمد محمدزاده» رئیس اداره بهزیستی شهرستان چهارباغ در اختتامیه طرح همیار «مادر و کودک» از قدردانی و تقدیر از مادران خبرداد و گفت: طرح توانمندسازی خانواده محور – همیار مادر و کودک، بر مبنای تسهیل تشکیل گروه‌های همیاری مادران و نیز ایجاد اجتماعات کوچک محلی با هدف پیشگیری از آسیبهای اجتماعی طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

رئیس بهزیستی شهرستان چهارباغ، با بیان اینکه در سالهای اخیر توجه ویژه ای به تحول روابط والدین و کودک در سراسر دنیا شده است، برنامه های مختلفی به این منظور طراحی و اجرا شده است یادآور شد، این برنامه بیانگر اهمیت تجارب سالهای اولیه در تحول کودک بوده و همچنین رابطه کودک با مادر به عنوان یکی از مهمترین عوامل پیش بینی کننده در این برنامه تلقی شده است.

در آخر محمدزاده رئیس بهزیستی شهرستان چهارباغ ،از سرکار خانم ارقنده مدیریت مرکز مثبت زندگی ۸۶۹۴ بابت برگزاری این مراسم اختتامیه تقدیر و تشکر نمود.

کد خبر 73118

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد