هدف از ایجاد میز ارتباطات مردمی تکریم ارباب رجوع است

محمد نصیری مدیر کل بهزیستی استان تهران ، با تاکید بر تلاش جدّی در مسیر خدمات دهی به جامعه و گروه های هدف بهزیستی گفت: هدف ازایجاد ، میز ارتباطات مردمی تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به درخواست های مردمی و جامعه هدف بهزیستی است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران : همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مبنی بر امر خدمتگزاری مجموعه دستگاه‌های دولتی به مردم و پاسخگویی به نیاز آنان و رعایت حقوق و حفظ کرامت مراجعین و جلب اعتماد و رضایت مراجعه کنندگان،  میز ارتباطات مردمی  ،  امروز ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ با حضور معاونین بهزیستی کشور ، مدیرکل و معاونین بهزیستی استان تهران به میزبانی بهزیستی شهر تهران درمسجد سید الشهداء منطقه ۱۷ شهرداری تهران واقع در خیابان شهیدان حسنی (قلعه مرغی)  برگزار گردید.

محمد نصیری هدف از اجرای طرح میز ارتباطات مردمی  را جلوگیری از سرگردانی مردم و جامعه هدفبطوری که رفع مشکلاتشان را لمس کنند. و ارتقاء سطح کیفی خدمات رسانی و دیدار چهره به چهره افراد دارای معلولیت و مددجویان با مسئولین سطح یک سازمانی برشمرد.

وی یادآور شد: ضرورت دارد هدف از ایجاد میز ارتباطات مردمی  برای جامعه و مردم تبیین شود و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مبنی بر امر خدمتگزاری مجموعه دستگاه‌های دولتی به مردم و پاسخگویی به نیاز آنان و رعایت حقوق و حفظ کرامت مراجعین و اهتمام دولت نسبت به اجرای این موضوع، تمام دستگاه های اجرایی استان تهران درتحقق و اجرای شایسته این امر یارگر یکدیگر و مساعدت نمایند.
 نصیری با تاکید بر این موضوع که در حال حاضر میز ارتباطات مردمی درسطح بهزیستی استان تهران عملیاتی شده افزود:یکی از اولین اهداف استقرار این مهم جلوگیری از تضییع حقوق مراجعین و دسترسی بدون واسطه به بالاترین مقام اجرایی دستگاه در بهزیستی و سرعت بخشیدن به حصول نتیجه مطالبات مراجعین و گروه های هدف است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: عموم شهروندان شریف و ولایتمدار تهرانی در صورت داشتن سئوال یا عزیزان جامعه هدف می توانندبا مراجعه به میز ارتباطات مردمی ضمن دیدار چهره به چهره و دریافت جواب سئوالات خود در کمترین زمان ممکن از عالی ترین مقام اجرایی بهزیستی استان تهران با ارائه مدارک و مستندات مطالبات و تقاضای خود را با سهولت پیگیری نمایند.

کد خبر 73093

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد