شمیم معنوی؛ طنین میثاق؛ باجشن تکلیف دختران در بهزیستی کردستان

مراسم جشن تکلیف برای تعدادی از دختران در خانه های نگهداری کودکان تحت نظارت بهزیستی، با حضور مدیرکل بهزیستی، معاون اجتماعی بهزیستی کردستان، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان و همکاران و همراهان بهزیستی در سنندج برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان:حسین رسولی در ابتدای سخنان خود نماز، قرآن و دین اسلام را به عنوان پلی به سوی پروردگار و ارتباط با خالق یکتا ذکر کرد و گفت: هر آن کس دل به خدا سپرد علاوه بر آرامش درونی قطعاً در دنیا هم موفق خواهد شد و مراحل موفقیت در تحصیلات و کسب مدارج عالی را با سهولت طی خواهد کرد.

در ادامه خانم فرانک رستگارنسب مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان در بخشی سخنان خود ضمن قدردانی از مددکاران دلسوز و زحمتکش، فعالیت در بهزیستی را افتخاری بزرگ دانست که خداوند نصیب انسان های وارسته می نماید.

 محسن شجاعی معاون اجتماعی بهزیستی کردستان گفت : رسیدن به سن تکلیف، ورود به مرحله جدید آگاهی و ارزشمندی و شروع فصل جدیدی از زندگی است و به همین مناسبت مراسم جشن تکلیف تعدادی از دختران عزیز که در خانه کودکان تحت نظارت بهزیستی حضور دارند در محیطی صمیمی و پرشور برگزار می گردد.

شجاعی اظهار داشت :دختران عزیز در پیمودن مراحل تعالی و بالندگی با استعانت از الطاف بیکران باریتعالی نهایت تلاش و کوشش خود را مبذول داشته و انشاالله مدارج علمی و اجتماعی و معنوی را با همراهی عزیزان زحمتکش خانه ها طی می نمایند.  

در پایان مراسم هدایایی به رسم یاد بود به دختران عزیز اهدا شد.  

شمیم معنوی؛ طنین میثاق؛ باجشن تکلیف دختران در بهزیستی کردستان


 

شمیم معنوی؛ طنین میثاق؛ باجشن تکلیف دختران در بهزیستی کردستان

کد خبر 73088

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد