حضور سرزده مدیرکل بهزیستی و جامعه هدف در دفتر استاندار با تبریک روز پدر

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد  به همراه تعدادی از جامعه هدف بصورت سرزده با استاندار دیدار کرد.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد  به همراه تعدادی از جامعه هدف بصورت سرزده با استاندار دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد: مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی از جامعه هدف این سازمان، بصورت سرزده با استاندار دیدار کردند.

مدیرکل بهزیستی استان در این دیدار گفت:  ارائه خدمات به سازمان بهزیستی خصوصاً بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد تنها با اتکا به اعتبارات دولتی و حمایت های سازمان مرکزی با این حجم از جامعه هدف و تعدد خدمات امکانپذیر نیست و باید زمینه جذب حمایتهای خیرین و دستگاه ها به برای کمک به خدمات بهزیستی فراهم شود.

او گفت: یکی از خواسته های جدی ما توجه به مناسب سازی معابر و ادارات برای معلولان و همچنین توجه ویژه تر دستگاه های استان به سهمیه بکارگیری معلولان در استخدام ها است که عاجزانه درخواست نظارت بر اجرای درست مصوبات در این زمینه ها هستیم.

سید علی احمد زاده استاندار استان نیز با قدردانی از این دیدار، گفت:  باید از تمامی ظرفیت ها برای ارتقاء خدمات به جامعه هدف بهزیستی ، استفاده شود و قطعاً در فرصت مناسب به این اقدام زیبا پاسخ خواهیم داد.

بر پایه‌ی این گزارش در هفته های گذشته، استاندار در جلسه شورای اداری دستور ایجاد فضایی برای فروش دست ساخته های معلولین را داده بود که موجی از خوشحالی جامعه هدف را در پیش داشت و در این جلسه توسط مدیرکل سازمان با خطاب کردن استاندار بعنوان پدر و مسئول جامعه هدف بهزیستی استان .؛ موضوع قدردانی جامعه هدف از این اقدام استاندار مطرح شد.

گفتنی است، در این دیدار لوح تقدیری از طرف مجموعه بزرگ و شریف معلولین و یک هدیه از دست ساخته های خانواده ناشنوایان استان به استاندار برای تبریک روز پدر اهدا شد.

کد خبر 73076

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد