برگزاری سومین نشست منطقه ای مجمع مشورتی بهزیستی گیلان با هدف آماده سازی ورود فرزندان به زندگی مستقل

صبح روز سیزدهم بهمن ماه، سومین جلسه منطقه ای مجمع مشورتی بهزیستی استان گیلان در نیمه دوم سال جاری با حضور سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان، دکتر جعفری معاون امور اجتماعی بهزیستی استان، کارشناسان دفتر تخصصی کودکان و نوجوانان با مشارکت تعدادی از فرندان موفق خانه ها ،صاحبین امتیاز و مسئولین فنی خانه ها و مراکز مثبت زندگی همکار در شرق گیلان با محوریت راهکارهای کاربردی جهت آماده سازی فرزندان خانه و خانواده برای ورود فرزندان به زندگی مستقل ، در سالن اجتماعات دکتر خزائلی اداره کل بهزیستی استان گیلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ در این جلسه سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان در خصوص اهمیت تدوین برنامه مراقبتی، آموزش و  مهارت آموزی بعنوان مؤلفه های مهم سرمایه انسانی مطالبی را عنوان و بر لزوم ایجاد شایستگی های لازم در فرزندان برای تحقق  اهدافی چون ایجاد  استقلال، تقویت اعتماد به نفس ، برقراری ارتباط مؤثر، مشارکت جویی در عرصه های مختلف تاکید کرد.

در ادامه این نشست دکتر رضا جعفری معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان نیز مطالبی را در خصوص اهم سیاستهای سازمان بهزیستی در امور نگهداری از فرزندان تحت مراقبت عنوان کرد.

همچنین  صاحبین امتیاز و مسئولین فنی مراکز نیز با بیان نظرات و تجربیات و چالش‌های موجود ،  راهکارهای مفید و مؤثری را  بیان نمودند.

گفتنی است این جلسه با حضور تعدادی از فرزندان موفق هدایت شده به زندگی مستقل برای انتقال تجربیات برگزار شد و حاضرین از تجربیات و نظرات مثبت و سازنده این فرزندان بهره مند شدند.

کد خبر 73075

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد