پیام سرپرست اداره کل بهزیستی استان به مناسبت میلاد امام علی(ع) و روز مددکار

سرپرست اداره کل بهزیستی استان اصفهان با صدور پیامی میلاد حضرت امام علی علیه السلام بزرگ مددکار عالم و روز مددکار را تبریک گفت. 

ناصر چاووشی سرپرست اداره کل بهزیستی استان اصفهان با صدور پیامی میلاد حضرت امام علی علیه السلام بزرگ مددکار عالم و روز مددکار را تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

مددکار؛ فردی است پر از عشقِ توأمِ با درد و رنجِ ناشی از مصائب دیگران،  پر صلابت و با همت؛ به خویش و دنیای خویش نمی‌اندیشد اما عمر، هستی و زندگیِ خود را وقفِ زندگیِ دیگرانی می‌کند که گاه، زبانِ بیانِ خواسته‌های خود را و گاه، توانِ حرکت و جنبش ندارند، یا برخی که از احساسِ دیدن، شنیدن و لمس زیبایی‌های پیرامون بهره‌ای نمی‌جویند.

گاه باید خود را مأمنِ بی‌کسی و تنهاییِ آنهایی کند که در حسرت ‌آغوشِ پدر و مادر زیستی‌شان بوده و او سنگینی این بار را به جان می‌خرد اما توان و طاقتش را از خداوند می‌گیرد و چه زیباتر با تأسی از بزرگ مددکار تاریخ حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام همت خویش را در خدمت به هر که رنگ و رنج معلولیت، محرومیت و بی کسی آزرده‌اش ساخته به کار می‌بندد.

اینجانب با افتخار به داشتن شما همکارانِ مددکارِ پرتلاشم در سراسر کشور به ویژه همکارانِ خدومِ شاغل در بهزیستی و مراکز تحت نظارت در استان پهناور اصفهان، بهترین تبریک خود به مناسبت میلاد مولی متقیان حضرت امام علی علیه‌السلام و تقارن میمون آن با روز مددکار را تقدیم وجود با شرافت یکایک شما مددکاران نموده و ضمن سپاس بیکران بابت خدمات و زحمات بی دریغ و صادقانه به جامعه هدف، از درگاه حضرت باری تعالی برایتان صحت، سربلندی و توفیقات روز افزون خواستارم.

ناصر چاووشی
سرپرست بهزیستی استان اصفهان

پیام مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت میلاد امام علی(ع) و روز مددکار

کد خبر 73068

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد