مولد سازی؛ مهمترین برنامه بهزیستی استان 

مدیرکل بهزیستی استان تهران با اشاره به اهمیت مولد سازی در سازمان بهزیستی گفت: یکی از اصلی شاخصه های مولد سازی در سازمان بهزیستی زمینه سازی برای توسعه ی مشارکت های مردمی است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمد نصیری در جلسه شورای اداری این اداره کل خاطر نشان کردفراهم نمودن شرایط تاسیس موسسات خیریه و سرمایه گذاری مشترک از مولفه های این امر مهم است.

نصیری همچنین خواستار تعیین تکلیف پرونده های پشت نوبت کمیسیون معلولیت استان شد و دستورات لازم برای تحقق این امر را صادر کرد.
مدیرکل بهزیستی استان تهران اظهار داشت: ضمن فعالیت مستمر و نظام مند کمیسیون ها تعیین نوع و شدت معلولیت استان تهران چندین کمیته تخصصی سیار هم به شهرستانهای عدم برخوردار و دارای تعداد بیشتر پشت نوبتی ها اعزام میشود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت بازآفرینی شهری اشاره کرد و از مدیران بهزیستی در شهرستان های استان تهران خواست با جدیت ‌و برنامه ریزی دقیق در این خصوص مطالبه گر و برنامه محور باشند.
در این جلسه که به میزبانی شهرستان تهران برگزار شده بود تمامی اعضای شورای اداری با شرح وضعیت حوزه های مربوطه، مسائل خود را طرح کردند وپس از استماع نظرات، پیشنهادات اعضا  در بیش از ۳۰ بندبرای پیگیری و اجرا مصوب شد. در پایان جلسه با اهدای لوح تقدیر از زحمات و همراهی های جناب دکتر سجادی نیکوکار عرصه اجتمایی و مهندس صارمی معاون شهرسازی شهرداری تهران نیز بدلیل اهتمام ویژه در امر مناسب سازی محیط های شهری و اداری و دسترس پذیری معابر و امکان عمومی برای معلولان وتوانخواهان تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 73045

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد