آغاز دهه مبارک فجر با غافلگیری متفاوت مدیرکل بهزیستی استان توسط جامعه هدف

جمعی از  پرسنل مرکز آینده روشن  و تعدادی از مددجویان جامعه هدف بهزیستی به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و  با هدف تبریک روز پدر به  مدیرکل بهزیستی و همکاران به صورت سر زده به اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد رفتند.

به گزارش روابط عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد: جمعی از  پرسنل مرکز آینده روشن  و تعدادی از مددجویان جامعه هدف بهزیستی به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و  با هدف تبریک روز پدر به  مدیرکل بهزیستی و همکاران به صورت سر زده به اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد رفتند.

ناهید میهمن خواه مسئول مرکز آینده روشن و از مددجویان توانخواه بهزیستی استان با حضور پرسنل خود و جمعی از جامعه هدف برای تشکر از مجموعه بهزیستی استان، گفت: همیشه این مدیرکل بهزیستی بود که مارا حمایت می کرد و حمایت با ارزش و عملکرد مثبت او  با ما در نحوه برخورد دیگر پرسنل بهزیستی استان بسیار مؤثر بوده . در این جمع چهره های زیادی هستند که  ما با دیدن آنها  خوشحال می شویم، دلیل آن هم رفتار خوب و حسنه ای است که از فرد نخست این مجموعه شروع و به سایر بخش ها به خوبی سرایت کرده است.

مسئول مرکز آینده روشن با بیان اینکه همه جامعه بزرگ معلولان در استان مدیرکل بهزیستی استان را پدر معنوی خود میدانند،  افزود: مدیرکل بهزیستی استان از زمان تصدی این مسئولیت  تاکنون مرتباً به کارگاه ما سرزده  و همین توجه، امید را برای تمامی همکاران ما در کارگاه به ارمغان آورده است به گونه ای که ما همیشه با خوشحالی و انگیزه فراوان منتظر حضور او هستیم ، پیشتر نگاه و توجهات چندان قابل توجه نبود، از همین رو است که اینبار ما برای تکریم آمدیم. قطعاً این هدیه ما ارزشی در برابر خدمات شما ندارد اما با شناختی که از  آریا در همین مدت برای ما حاصل شد، روشن است همین شاخه گل اهدایی برای وی بسیار با ارزش است.

مدیرکل بهزیستی استان که حسابی از این دیدار غافلگیر کننده بهت زده بود، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) به تمامی خانواده بهزیستی استان و تبریک پیشاپیش بابت ولات حضرت علی و روز مرد ، گفت: زمانیکه شندیم جمعی از جامعه هدف  در سالن جلسات منتظر حضور من هستند برایم طبیعی بود، آماده شنیدن درد دل ها و خواسته های جامعه هدف عزیز بودم خصوصاً در روز نخست دهه فجر و مطالباتی که به واسطه همین انتظار یاری در این دهه می‌شود ، اما وقتی به سالن آمدم جداً غافلگیر شدم.

آریا افزود:باید بگویم این اولین باریست که شاهد چنین  اقدامی ی هستیم. حس خیلی خوبی است که توسط جامعه هدف تکریم شویم . هیچوقت تا به این اندازه خوشحال نشده بودم. این کار در خاطراتمان جاودان خواهد شد . برای اولین بار در بهزیستی استان از مجموعه پرسنل و مدیریت قدردانی می شود، امیدوارم همکاران ما همانند سابق در حمایت و تکریم این عزیزان کوشا باشند

محمد کریم آریا بیان کرد: بعضی مواقع خستگی های روز کاری را این اقدامات نو، قشنگ و ارزشمند  از بین می رود امیدواریم همه جامعه هدف از ما راضی باشند، به هر ترتیب دلیل وجود مدیریت ها و مسئولیت ها خدمت به همین مردم است و تلاش ما نیز ادای همین دین سنگین است.

آریا گفت: هرگز از تشکر کردن و خوب کردن حال همئدیگر خجل زده نشوید. من برنامه هایی اینچنینی که با هدف شاد کردن و ایجاد روحیه تعامل و قدردانی باشد را حمایت می کنم. آرزو میکنم همه ما تلاش کنیم به هر بهانه ای حتی برای کارهای کوچک از همدیگر به خوبی قدردانی کنیم.

در پایان  با حضور در محل کار کارکنان با شاخه های گل اهدایی از سوی پرسنل مرکز و جامعه هدف به مناسبت روز پدر   قدردانی شد.

کد خبر 72992

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد